Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
15:14 24 11 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Ultima săptămână de înscrieri Early Bird la GPeC Summit, 14 - 15 noiembrie

ro

25 Oct, 2017 00:00 354 Marime text

Doar pânã pe 31 octombrie 2017, ora 23.59, preþurile biletelor de acces la GPeC Summit sunt reduse de la 109 euro + TVA/persoanã pentru ambele zile de eveniment! Mai sunt doar şapte zile în care poþi beneficia de Oferta Ealry-Bird, aşadar, asigurã-te cã ai locul rezervat la cel mai mic preţ!
 
Mai mult de 30 de speakeri internaţionali şi români sunt anunţaţi anul acesta la GPeC Summit - cel mai important eveniment de E-Commerce şi Marketing Online care se va desfăşura la Bucureşti, în zilele de 14 şi 15 noiembrie. Printre speakerii internaţionali de referinţă se numără Neil Patel (Co-fondator Crazy Egg, Hello Bar şi Kiss Metrics), Oli Gardner (Co-fondator Unbounce), Sam Mallikarjunan (Executive Strategist HubSpot), Amy Harrison (Fondator Write With Influence) şi Cyrus Shepard (Owner Fazillion Media). 

Cyrus Shepard (specialist SEO internaţional ex-MOZ) vine pentru prima oară în România la GPeC SUMMIT 14-15 Noiembrie 

„Am reunit la GPeC SUMMIT unii dintre cei mai buni experţi din România şi din întreaga lume, o bună parte din ei fiind capul de afiş al celor mai importante conferinţe internaţionale de profil. Este, probabil, cel mai bun line-up de speakeri în 12 ani de evenimente GPeC, de aceea recomand tuturor celor care activează în online să nu rateze această ediţie“, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC. 

GPeC Summit - ziua 1, 14 noiembrie: Conferinţă, Expo şi Networking cu top management e-commerce 

Prima zi de GPeC SUMMIT aduce keynote-uri de neratat pentru oricine activează în e-commerce şi marketing online. Neil Patel va dezvălui audienţei 7 secrete pentru dublarea ratei de conversie în e-commerce, în timp ce Oli Gardner va vorbi despre perfecţionarea experienţelor de digital marketing oferite utilizatorilor, iar Amy Harrison va arăta cum să scrii descrierea produselor şi serviciilor pentru a te diferenţia faţă de competiţie şi pentru a vinde mai mult.
 
Tot pe 14 noiembrie vor urca pe scena GPeC Summit reprezentanţii celor mai importante companii şi asociaţii de e-commerce din Europa pentru a dezbate particularităţile pieţelor din regiune şi oportunităţile de dezvoltare în ţările din jur. Astfel, la panel-ul de dezbatere GPeC RED (Regional Expansion Debate) vor lua parte: Jorij Abraham (E-Commerce Foundation), Justyna Skorupska (E-Commerce Poland), Simona Kijonkova (Packeta Group Cehia), Stephan Grad (A-Commerce Austria), Zoltan Ormos (E-Commerce Hungary) şi Florinel Chiş (ARMO).
 
Pe lângă speakerii internaţionali, unii dintre cei mai buni specialişti români în e-commerce şi marketing online vor susţine prezentări şi vor participa la dezbateri despre creşterea vânzărilor online, greşelile care ar trebui evitate de către comercianţi, situaţia la zi a pieţei, problemele de logistică şi curierat, strategiile de marketing care întorc rezultate, tendinţele şi predicţiile pentru 2018 şi viitorul apropiat.
 
Printre speakerii români prezenţi la GPeC SUMMIT pe 14 noiembrie, se numără: Felix Pătrăşcanu (FAN Courier), Iulian Stanciu (eMAG), Lucian Aldescu (DPD România), Antonio Eram (mobilPay), Bianca Grip (GripADs), Alexandru Lăpuşan (Zitec), Lucia Ciucă (Quantum Data Science, The Group), Doina Vîlceanu (ContentSpeed), Marian Șeitan (Mediapost Hit Mail), Bogdan Colceriu (Frisbo), Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile), Eugen Potlog (UXStudio), Cristian Ignat (Canopy), Mihai Vînătoru (DWF), Bogdan Manolea (ApTI & Trusted.ro), Andrei Georgescu (White Image), Horia Neagu (Digital Marketing Consultant).
 
În paralel cu GPeC Summit se desfăşoară GPeC E-Commerce Expo, în cadrul căreia furnizorii de servicii e-commerce îşi prezintă oferta şi interacţionează direct cu publicul lor ţintă: magazinele online. 22 de expozanţi şi 800+ reprezentanţi ai companiilor e-commerce sunt aşteptaţi la GPeC SUMMIT pe 14 şi 15 noiembrie.

GPeC Summit - ziua 2, 15 noiembrie: GPeC Special Day, Expo şi Gala Premiilor eCommerce cu elita industriei şi câştigătorii anului 

A doua zi de GPeC Summit este dedicată evenimentului GPeC Special Day, care aduce doar 4 speakeri excepţionali pe scenă, din care 3 au fost deja anunţaţi: Neil PatelSam Mallikarjunan şi Amy Harrison.
 
Fiecare speaker va susţine o prezentare interactivă de 90 de minute, plină de studii de caz şi exemple concrete, iar audienţa va fi direct implicată prin exerciţii practice şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri.
 
Neil Patel a pregătit un workshop despre cum să faci SEO fără să cheltuieşti niciun ban, dar să depăşeşti companiile cu bugete uriaşe, Sam Mallikarjunan va vorbi despre cum să vinzi mai bine decât Amazon, iar Amy Harrison va dezvolta keynote-ul din ziua de 14 noiembrie, punând audienţa la treabă pentru a scrie cel mai bun conţinut în propriul website.
 
„GPeC Special Day este o zi de neratat pentru online-ul românesc: 4 speakeri grei vor urca pe scenă, fiecare cu o sesiune extinsă de 90 de minute care înseamnă conţinut pur, premium, non-advertorial şi plin de exemple practice despre cum să îţi dezvolţi afacerea. În foarte scurt timp urmează să anunţăm cel de al 4-lea speaker pe care nu neintenţionat l-am lăsat la final...“, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
 
GPeC E-Commerce Expo continuă şi în ziua de 15 noiembrie, în paralel cu GPeC Special Day.
 
Seara de 15 noiembrie se încheie cu Gala Premiilor eCommerce, cea de a XII-a ediţie anuală a festivităţii de decernare a premiilor în comerţul electronic românesc. Vor fi desemnate cele mai bune magazine online ale anului din cele 100 înscrise în Competiţia GPeC şi răsplătite performanţele celor mai bune companii din domeniu - totul alături de elita industriei, într-o atmosferă de spectacol găzduită de Andi Moisescu, bine-cunoscuta vedetă Pro TV. 

Doar două săptămâni de înscrieri cu preţuri reduse 

Înscrierile la GPeC Summit se încheie pe 10 noiembrie, dar până pe 31 octombrie organizatorii au pregătit o ofertă specială de preţ în campania Early-Bird de doar 109 euro + TVA pentru ambele zile de eveniment. Detalii şi înscrieri pe website-ul organizatorilor la http://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/
____________________________________
GPeC 2017, ediţia de 12 ani, este un eveniment powered by FAN Courier
Susţinut deBanca TransilvaniaBright AgencyCreadivCRITEODPD RomâniaDWF – Digital WorkforceFrisboGLAMIMastercardMediapost Hit MailNew BlackNewsMANPayUQeOPSRTB HouseTargetWebUPS
Partener al Competiţiei Magazinelor Online GPeCCarrefour România
Brought to you by: Orange
Recommended Payment Processor PartnermobilPay
Official RadioKiss FM
Apa Oficială GPeC: Aqua Carpatica
Limousine ServiceCityLimo
Parteneri media principaliWall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susţinuţi de: 

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel OrbaiAlin VladAndra ZahariaAuraş Mihai GeambaşuCarmen AlbişteanuCorina-Maria ScheianuCristian China BirtaCristian IosubCristina ChipuriciElena CîrîcFulvia MeirosuGeorge Hari PopescuIonuţ BunescuLavinia BiberiMarius Ovidiu CălugăruMădălin BlidaruOlivian BredaSabina Cornovac

Parteneri mediaAdHuggerAGORAANISBusiness24Business DaysBusiness WomanCariereComunicate de AfaceriComunicate de PresaECOMJOBSFemei in AfaceriHowToWebHRB TrendsIAB RomaniaIQadsInstitutul de MarketingJurnalul de AfaceriLumea SEO PPCMagazinul ProgresivManager.roMarketingFocusNewEditionNewsRomania PozitivaShopmania BIZSoftleadSMARKStartups.roTechCafeTechHubZiare.comZiua de Constanta

Ti-a placut articolul?

Comentarii