Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
07:59 19 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

„Probabil cel mai bun line-up în 12 ani de GpeC“ Peste 30 de speakeri excepţionali vorbesc la GPeC Summit pe 14-15 noiembrie, la Bucureşti

ro

17 Oct, 2017 00:00 3921 Marime text
Mai mult de 30 de speakeri internaţionali şi români sunt anunţaţi anul acesta la GPeC Summit - cel mai important eveniment de E-Commerce şi Marketing Online, care se va desfăşura la Bucureşti, în zilele de 14 şi 15 noiembrie. Printre speakerii internaţionali de referinţă se numără Neil Patel (co-fondator Crazy Egg, Hello Bar şi Kiss Metrics), Oli Gardner (co-fondator Unbounce), Sam Mallikarjunan (Executive Strategist HubSpot) şi Amy Harrison (Fondator Write With Influence).
 
„Am reunit la GPeC Summit unii dintre cei mai buni experţi din România şi din întreaga lume, o bună parte din ei fiind capul de afiş al celor mai importante conferinţe internaţionale de profil. Este, probabil, cel mai bun line-up de speakeri în 12 ani de evenimente GPeC, de aceea recomand tuturor celor care activează în online să nu rateze această ediţie“, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

GPeC Summit - ziua 1, 14 Noiembrie: conferinţă, expo şi networking cu top management e-commerce

Prima zi de GPeC Summit aduce keynote-uri de neratat pentru oricine activează în e-commerce şi marketing online.
 
Neil Patel va dezvălui audienţei şapte secrete pentru dublarea ratei de conversie în e-commerce, în timp ce Oli Gardner va vorbi despre perfecţionarea experienţelor de digital marketing oferite utilizatorilor, iar Amy Harrison va arăta cum să scrii descrierea produselor şi serviciilor pentru a te diferenţia faţă de competiţie şi pentru a vinde mai mult.
 
Tot pe 14 noiembrie vor urca pe scena GPeC Summit reprezentanţii celor mai importante companii şi asociaţii de e-commerce din Europa pentru a dezbate particularităţile pieţelor din regiune şi oportunităţile de dezvoltare în ţările din jur. Astfel, la panel-ul de dezbatere GPeC RED (Regional Expansion Debate) vor lua parte: Jorij Abraham (E-Commerce Foundation), Justyna Skorupska (E-Commerce Poland), Simona Kijonkova (Packeta Group Cehia), Stephan Grad (A-Commerce Austria) şi Zoltan Ormos (E-Commerce Hungary).
 
Pe lângă speakerii internaţionali, unii dintre cei mai buni specialişti români în e-commerce şi marketing online vor susţine prezentări şi vor participa la dezbateri despre creşterea vânzărilor online, greşelile care ar trebui evitate de către comercianţi, situaţia la zi a pieţei, problemele de logistică şi curierat, strategiile de marketing care întorc rezultate, tendinţele şi predicţiile pentru 2018 şi viitorul apropiat.
 
Printre speakerii români prezenţi la GPeC Summit pe 14 noiembrie se numără: Felix Pătrăşcanu (FAN Courier), Lucian Aldescu (DPD România), Antonio Eram (mobilPay), Bianca Grip (GripADs), Alexandru Lăpuşan (Zitec), Lucia Ciucă (Quantum Data Science, The Group), Doina Vîlceanu (ContentSpeed), Marian Șeitan (Mediapost Hit Mail), Bogdan Colceriu (Frisbo), Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile), Eugen Potlog (UXStudio), Cristian Ignat (Canopy), Mihai Vînătoru (DWF), Bogdan Manolea (APTI & Trusted.ro), Andrei Georgescu (White Image), Horia Neagu (Digital Marketing Consultant).
 
În paralel cu GPeC Summit se desfăşoară GPeC E-Commerce Expo, în cadrul căreia furnizorii de servicii e-commerce îşi prezintă oferta şi interacţionează direct cu publicul lor ţintă: magazinele online. 22 de expozanţi şi 800+ reprezentanţi ai companiilor e-commerce sunt aşteptaţi la GPeC Summit pe 14 şi 15 noiembrie.

GPeC SUMMIT - ziua 2, 15 noiembrie: GPeC Special Day, Expo şi Gala Premiilor eCommerce cu elita industriei şi câştigătorii anului

A doua zi a GPeC Summit este dedicată evenimentului GPeC Special Day, care aduce doar patru speakeri excepţionali pe scenă, din care trei au fost deja anunţaţi: Neil Patel, Sam Mallikarjunan şi Amy Harrison.
 
Fiecare speaker va susţine o prezentare interactivă de 90 de minute, plină de studii de caz şi exemple concrete, iar audienţa va fi direct implicată prin exerciţii practice şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri.
 
Neil Patel a pregătit un workshop despre cum să faci SEO fără să cheltuieşti niciun ban, dar să depăşeşti companiile cu bugete uriaşe, Sam Mallikarjunan va vorbi despre cum să vinzi mai bine decât Amazon, iar Amy Harrison va dezvolta keynote-ul din ziua de 14 noiembrie, punând audienţa la treabă pentru a scrie cel mai bun conţinut în propriul website.
 
„GPeC Special Day este o zi de neratat pentru online-ul românesc: patru speakeri grei vor urca pe scenă, fiecare cu o sesiune extinsă de 90 de minute care înseamnă conţinut pur, premium, non-advertorial şi plin de exemple practice despre cum să îţi dezvolţi afacerea. În foarte scurt timp urmează să anunţăm cel de al 4-lea speaker pe care nu neintenţionat l-am lăsat la final...“, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
 
GPeC E-Commerce Expo continuă şi în ziua de 15 noiembrie, în paralel cu GPeC Special Day.
 
Seara de 15 noiembrie se încheie cu Gala Premiilor eCommerce, cea de-a XII-a ediţie anuală a festivităţii de decernare a premiilor în comerţul electronic românesc. Vor fi desemnate cele mai bune magazine online ale anului din cele 100 înscrise în Competiţia GPeC şi răsplătite performanţele celor mai bune companii din domeniu - totul alături de elita industriei, într-o atmosferă de spectacol găzduită de Andi Moisescu, bine-cunoscuta vedetă Pro TV.

Doar două săptămâni de înscrieri cu preţuri reduse

Înscrierile la GPeC Summit se încheie pe 10 noiembrie, dar până pe 31 octombrie organizatorii au pregătit o ofertă specială de preţ în campania Early-Bird, de doar 109 euro + TVA pentru ambele zile de eveniment. Detalii şi înscrieri pe website-ul organizatorilor la http://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/
____________________________________
GPeC 2017, ediţia de 12 ani, este un eveniment powered by FAN Courier
Susţinut de: Banca Transilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, GLAMI, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb, UPS
Partener al Competiţiei Magazinelor Online GPeC: Carrefour România
Brought to you by: Orange
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Official Radio: Kiss FM
Apa Oficială GPeC: Aqua Carpatica
Limousine Service: CityLimo
Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susţinuţi de:
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraş Mihai Geambaşu, Carmen Albişteanu, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuţ Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Sabina Cornovac
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, Business24, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Femei in Afaceri, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziare.com, Ziua de Constanta
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii