Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
07:51 28 07 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Ministerul Educaţiei dă 9 lei pe o lucrare evaluată Cum sunt plătiţi profesorii implicaţi în organizarea examenului de titularizare

ro

18 Jul, 2016 00:00 1050 Marime text
 

Potrivit calendarului Ministerului Educaţiei, proba scrisă pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate (Titularizare) va avea loc pe data de 20 iulie. Primele rezultate vor fi afişate la 27 iulie, iar contestaţiile vor putea fi depuse în aceeaşi zi, dar şi în cursul zilei de 28 iulie. Acestea vor fi soluţionate în perioada 29 iulie - 1 august, urmând ca rezultatele finale să fie afişate pe 3 august.
 
Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice a publicat ordinul privind aprobarea normelor de plată a comisiilor de examen pentru concursul naţional de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din învăţământul preuniversitar (Titularizare), sesiunea 2016.
 
Pentru organizarea şi desfăşurarea concursului, se numeşte comisia judeţeană de organizare şi desfăşurare a concursului, care va avea următoarea componenţă:
  • preşedinte;
  • 2 - 12 secretari - inspectori şcolari cu atribuţii referitoare la managementul resurselor umane;
  • 2 - 12 informaticieni/analişti programatori, fiecare remunerat cu de 1,75 de lei pe fişa de candidat operată;
  • consilierul juridic al inspectoratului şcolar.
 
Pentru activitatea desfăşurată în cadrul concursului naţional de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, persoana responsabilă cu activitatea de comunicaţii virtuale la nivelul inspectoratelor şcolare este remunerată cu 424 de lei.
 
Proba scrisă are loc în centrele de concurs, în care pot fi arondaţi cel mult 500 de candidaţi. Activitatea centrului de concurs este coordonată de o comisie, numită prin decizia inspectoratului şcolar general, în următoarea componenţă:
  • preşedinte – inspector şcolar;
  • secretar – directorul/directorul adjunct al unităţii de învăţământ în care se desfăşoară proba scrisă – remunerat cu 144 de lei;
  • 6 - 18 membri – inspectori şcolari, directori/adjuncţi;
  • 2 - 6 informaticieni/analişti programatori/ajutori analişti programatori – fiecare remunerat cu 120 de lei;
  • profesori asistenţi (supraveghetori) – şase ore/zi, fiecare remunerat cu 36 lei pe zi.
 
Pentru activitatea desfăşurată în cadrul concursului naţional de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, persoana responsabilă cu derularea şi monitorizarea procesului de supraveghere audio-video este plătită cu 388 de lei.


 
Comisia judeţeană de organizare şi desfăşurare a probelor practice/orale în profilul postului şi a inspecţiilor speciale la clasă, numită prin decizia inspectorului şcolar general, are următoarea componenţă:
  • preşedinte – inspector şcolar general adjunct/inspector şcolar;
  • membri – câte doi profesori titulari, cu grad didactic I sau II, cu specializarea în profilul postului/responsabili ai comisiilor metodice cu specializarea în profilul postului/metodişti ai inspectoratului şcolar cu specializarea în profilul postului, pentru fiecare disciplină de concurs la care s-au înscris candidaţii, pentru cel mult 40 de candidaţi – fiecare remunerat cu 5,20 lei /candidat;
  • 1 - 7 secretari  – inspectori şcolari.
 
Comisia de evaluare a lucrărilor scrise se constituie la nivelul fiecărui centru de evaluare, prin decizie a inspectorului şcolar general, în următoarea componenţă:
  • preşedinte – inspector şcolar general adjunct/inspector şcolar;
  • profesori evaluatori - câte doi evaluatori din învăţământul preuniversitar având gradul didactic I sau II pentru fiecare disciplină de concurs/100 de lucrări scrise – remunerat cu un tarif de 9 lei/lucrare evaluată;
  • al treilea profesor, după caz, remunerat cu 9 lei/lucrare evaluată;
  • 3 - 8 secretari de comisie-cadre didactice din învăţământul preuniversitar – fiecare remunerat cu 180 de lei;
  • 3 - 6 informaticieni, fiecare remunerat cu un tarif de 1,75 lei/lucrare scrisă operată.
 
În situaţia în care preşedintele comisiei de evaluare este un cadru didactic universitar, având cel puţin gradul de lector sau şef de lucrări, acesta este remunerat cu 366 de lei.
 
Pentru contestarea lucrărilor evaluate de comisia de evaluare a lucrărilor scrise, se constituie, prin decizia inspectorului şcolar general, comisia de soluţionare a contestaţiilor, formată în totalitate din alte persoane decât cele din comisia de evaluare a lucrărilor scrise;
  • preşedinte – inspector şcolar general/inspector şcolar general adjunct/inspector şcolar;
  • profesori evaluatori – câte doi profesori evaluatori din învăţământul preuniversitar având gradul didactic I sau II pentru fiecare disciplină de concurs/100 de lucrări scrise – remunerat cu un tarif de 9lei/lucrare evaluată;
  • al treilea profesor, după caz, remunerat cu un tarif de 9 lei/lucrare evaluată;
  • 2-4 informaticieni – fiecare remunerat cu 1,75 lei/lucrare operată.
 
Persoanele care fac parte din comisiile prevăzute de acest ordin beneficiază de decontarea cheltuielilor de cazare, transport şi diurnă. Fondurile pentru plata informaticienilor/analiştilor programatori/ajutor analişti programatori care fac parte din comisia judeţeană de organizare şi desfăşurare a concursului naţional de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din învăţământul preuniversitar sunt asigurate de inspectoratul şcolar. 

Citeşte şi Proba scrisă a Titularizării, pe 20 iulie - După elevi, şi profesorii din Constanţa intră în febra examenelor

Ti-a placut articolul?

Comentarii