Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
10:29 12 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Cine se află pe lista scurtă pentru Consiliul de Administraţie al RADET

ro

04 Dec, 2017 00:00 698 Marime text
RADET Constanţa are în administrare serviciul public de alimentare cu energie termică a municipiului Constanţa, furnizând agent termic pentru încălzire şi apă caldă de consum către circa 170.000 de locuitori. Punctele termice şi centralele termice furnizează energie termică pentru aproximativ 60.000 de apartamente, 1.150 de consumatori casnici (case) şi 1.100 de agenţi economici.
 
În prezent, în cadrul RADET Constanţa îşi desfăşoară activitatea o medie de 425 de salariaţi, din care peste 75% activează în zona de exploatare, reparaţii, întreţinere şi producţie, dispecerat-automatizare, intervenţii. Capitalul social al RADET Constanţa este în sumă de 567.287 de lei, regia administrând în prezent active în valoare totală de 152.802.000 de lei, din care 77.688.000 de lei reprezentă active fixe şi 75.114 mii lei, active circulante.
 
Activităţile regiei sunt supuse reglementărilor Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) şi ale Consiliului Local al municipiului Constanţa.
 
RADET trebuie să-şi desemneze noul Consiliu de Administraţie în baza criteriilor de performanţă stabilite de Consiliul Local al municipiului Constanţa. Printre criterii, regăsim: reducerea obligaţiilor restante, reducerea pierderilor, creşterea profiturilor, creşterea cifrei de afaceri, creşterea productivităţii muncii.
Obiectivul general este asigurarea Serviciului Public de Alimentare cu Energie Termică în municipiul Constanţa, cu respectarea următoarelor criterii generale: accesibilitatea nediscriminatorie la serviciu, adaptabilitatea serviciului Ia cerinţele consumatorilor, continuitatea serviciului, din punct de vedere cantitativ si calitativ, transparenţa în gestiunea serviciului să se facă de consumatori şi de autorităţile publice centrale şi locale conform prevederilor legale în vigoare, echilibrul permanent între calitatea serviciului şi resursele alocate, gradul de satisfacţie al consumatorilor prin asigurarea agentului termic pentru încălzire si apă caldă de consum, la parametrii necesari satisfacerii cerinţelor consumatorilor.
 
La sfârşitul lunii trecute, s-au încheiat evaluarea dosarelor de înscriere a candidaturii şi întocmirea listei scurte de candidaţi pentru posturile de membri ai Consiliului de Administraţie al RADET Constanţa. S-au înregistrat patru dosare de candidatură, care au fost analizate şi evaluate conform criteriilor stabilite şi comunicate public prin anunţul de angajare postat conform cerinţelor legale, cu respectarea prevederilor OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.
 
În urma analizei dosarelor de candidatură în vederea întocmirii listei scurte de candidaţi, criteriile de evaluare au fost următoarele: prezentarea dosarului de candidatură; îndeplinirea condiţiilor de participare; experienţa în companii similare; calitatea de manager societăţi comerciale publice sau private, membru al CA/administrator în cadrul unor societăţi comerciale publice sau private profitabile sau instituţii publice (constituie un avantaj calitatea de manager sau membru al CA/manager în cadrul societăţilor/regiilor cu acelaşi profil de activitate).
 
Evaluarea dosarelor a fost consemnată în fişa de evaluare a dosarelor de candidatură. Selecţia s-a realizat cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal şi transparenţei şi cu luarea în considerare a specificului domeniului de activitate al RADET Constanţa. Dosare de candidatură depuse, analizate şi evaluate: Vasile Cacioianu - membru CA - 5 puncte; Mamut Eden - membru CA - 5 puncte; Liviu Dorel Popa - membru CA - 5 puncte; Răducu Popescu - membru CA - 5 puncte. Evaluarea a fost realizată de PFA Gabriela Răşanu, specialist în resurse umane.
 
În vederea finalizării procesului de selecţie, candidaţii selectaţi pe lista scurtă vor fi invitaţi să întocmească şi să prezinte în faţa Comisiei de interviu declaraţia de intenţie, întocmită pe baza informaţiilor cuprinse în scrisoarea de aşteptări, făcută publică de către Autoritatea Publică Tutelară. Declaraţia de intenţie va fi înaintată în scris Comisiei de selecţie, constituită în cadrul Primăriei Constanţa, fiind parte componentă a evaluării candidaţilor .Toţi candidaţii vor prezenta în declaraţia de intenţie viziunea cu privire la dezvoltarea generală pe termen scurt, mediu şi lung a RADET Constanţa.
 
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii