Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:13 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Constanţa, în aşteptarea ofertanţilor O nouă licitaţie pentru Şoseaua de coastă, după ce prima a fost anulată (document)

ro

05 Jul, 2014 00:00 2905 Marime text
Primăria Constanţa pregăteşte amenajarea zonei de acces în Portul Turistic Tomis şi Plaja Modern. În acest sens, Municipiul Constanţa va organiza, pe data de 21 august, o procedură publică pentru atribuirea contractului „Amenajarea integrată a zonei de acces în Portul Turistic Tomis şi Plaja Modern”, proiect cunoscut de constănţeni sub numele de „Şoseaua de coastă“.

Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 20 august, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise a doua zi, pe 21 august, ora 13.00. De asemenea, ofertanţii trebuie să depună o garanţie de participare în valoare de 635.000 de  lei. Contractul este finanţat prin Programul Operaţional Regional - POR. Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 151971 / 04.07.2014, lucrările vor fi executate între Portul Turistic Tomis şi Plaja Modern. „Lucrările aferente obiectivului de investiţii Amenajarea integrată a zonei de acces în Portul Turistic Tomis şi Plaja Modern sunt situate pe ţărmul Mării Negre, pe o lungime de aproximativ 2,6 km, de la Comandamentul Marinei (Amiralitate), până în dreptul străzii Mihai Eminescu“, se precizează în anunţul de participare.

Lucrările constau în „infrastructură de acces în Portul Tomis (Tronson 1), amenajarea accesului cu cele două bretele de sensuri diferite şi a unei parcări, reamenajarea urbanistică a zonei Bellevue (cuprinsă între strada Mircea cel Bătrân, partea superioară a taluzului şi blocul turn), reabilitarea şi modernizarea accesului şi sens giratoriu - legătura cu acces Mihai Eminescu“. De asemenea, va fi amenajată o parcare pe strada Mihai Eminescu, în zona Bellevue va fi montat un ascensor pe plan înclinat, vor fi reabilitate scările şi montată o pasarelă. Valoarea estimată a contractului este de 32.338.591,85 de lei fără TVA din care: amenajare teren - 273.900 de lei fără TVA, amenajare pentru protecţia mediului - 81.500 de lei fără TVA, cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului - 117.020 de lei fără TVA, cheltuieli pentru investiţia de bază - 30.531.528 de lei fără TVA, organizare de şantier - 763.291 de lei fără TVA, cheltuieli diverse şi neprevăzute - 571.352,85 de lei fără TVA.

Cine va organiza procedura publică

Persoanele responsabile de organizarea şi desfăşurarea licitaţiei sunt: Mazăre Radu - primar, Făgădau Decebal - viceprimar, Stan Gabriel - viceprimar, Enache Marcela - secretar municipiu, Racu Constantin - director executiv, Dinescu Fulvia - director executiv adjunct, Merlă Viorica Ani - director executiv, Stan Mihaela - director executiv adjunct, Pilat Ionel - director executiv, Tănase Luiza Elena - arhitect-şef, Dospinescu Daniela Ramona - director executiv, Nanu Daniela - director executiv adjunct, Frigioiu Marcela - director executiv, Gheorghe Georgeta - director executiv adjunct, Babuş Constantin - director executiv, Pripişi Ionuţ - director executiv adjunct, Traşcă Aurora - director executiv, Gheondea Doina - director executiv adjunct, Stamat Adriana - director executiv, Munteanu Petrică - director executiv, Velica Ecaterina - director executiv adjunct, Popescu Carmina Ionela - şef Serviciu, Gavriz Irina - şef Serviciu, Baltag Dan - şef Serviciu, Bardaşu Octavia - şef Serviciu, Borali Veaveghiul - şef Birou, Bratu Daniel - director executiv adjunct, Constantin Nicoleta - şef Serviciu, Coman Gheorghe - şef Serviciu, Crăciun Ana Rodica - şef Serviciu, Dumitru Ionuţ - şef Serviciu, Dudaş Dezideriu - şef Serviciu, Dobre Oana - şef Serviciu, Drecşan Daniela - şef Serviciu, Dudaş Camelia - şef Serviciu, Petcu Lenuţa - şef Serviciu, Ene Sânziana - şef Serviciu, Florescu Nicoleta - şef Serviciu, Mereuţă Emil Andrei - şef Serviciu, Itoafa Cristina Laurenţia - şef Serviciu, Laciu Mădălina - director executiv, Liuţă Mihaela - şef Serviciu, Dancu Antuanela - şef Serviciu, Mihai Mihaela - şef Birou, Mutalâp Ghiulnihal - şef Serviciu, Munteanu Jenica Eugenia - şef Serviciu, Nuţu Nicolai - şef Serviciu, Pătraşcu Liviu - şef Serviciu, Pătruţoiu Mihaela - şef Serviciu, Pînzariu Irina Roxana - şef Serviciu, Bobeş Laura - şef Serviciu, Petcu Mugurel Leonard - şef Serviciu, Militaru Cristian Andrei - şef Serviciu, Rusu Graţiela - şef Serviciu, Taran Ştefan - şef Serviciu, Teşuleanu Gabriela - şef Serviciu, Tramudana Liviu - şef Serviciu, Untaru Adrian Constantin - şef Serviciu, Vârlan Dorel - şef Serviciu, Zahariciuc Iuliana - şef Serviciu, Fetislam Dayan - şef Serviciu, Soare Georgiana - şef Serviciu, Nache Mihaela Rodica - şef Birou, Bratu Georgiana - şef Serviciu.

Consilierii locali responsabili de licitaţie sunt:
Ali Denis, Boiagian Harry Michelle, Candindatu Gabriel, Chesoi Tudorel, Chirondojan Vasile, Ciorbea Valentin, Cojoc Mărioara, Dede Perodin, Dobre Mircea, Fădăgău Decebal, Georgescu Daniel, Ibraim Temur, Lixandru Ion-Virgil, Marcu Ana, Matei Radu Bogdan, Onciu Carmen, Roşu Vasile, Papari George-Daniel, Pîrvulescu Gabriel-Valentin, Popescu Răducu, Răsăuţeanu Costin, Roman Iustin Fabian, Stan Gabriel-Marius, Surghie Valentin, Tuşa Sorina, Vişan Gabriel.

Licitaţia fusese anulată din lipsa ofertanţilor

Reamintim că Primăria Constanţa anunţa, în luna februarie, organizarea şi desfăşurarea licitaţiei pentru contractul intitulat „Achiziţie execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţii «Amenajarea integrată a zonei de acces în Portul Turistic Tomis şi Plaja Modern»“, proiect cunoscut de constănţeni sub numele de „Şoseaua de coastă“. Procedura de atribuire a fost anulată deoarece nu a fost depusă nicio ofertă. De altfel, pe 16 mai, primarul Radu Mazăre a precizat că procedurile vor fi reluate. „La licitaţia pentru şoseaua de coastă, din păcate, nu s-a înscris nimeni. Construcţia nu a început, s-a terminat finanţarea. A fost publicată licitaţia pe sistemul de achiziţii publice, dar nu s-a înscris nimeni. Vom reface licitaţia. Dacă o facem a doua oară, după aceea iar va trebui făcut studiu de fezabilitate şi aşa mai departe, facem procedurile legale“, a declarat  atunci edilul Mazăre.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii