Ziua Dobrogei, 139 ani
14 noiembrie 1878 - 14 noiembrie 2017
06:33 21 11 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

CN APMC caută auditor financiar pentru modernizarea infrastructurii şi protecţia mediului în Portul Constanţa

ro

08 Mar, 2017 00:00 578 Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CN APMC) doreşte să achiziţioneze „Servicii de audit extern aferent proiectului «Modernizarea infrastructurii şi protecţia mediului în Portul Constanţa - PROTECT»“. Valoarea estimată a contractului este de 112.355 de lei, fără TVA. Conform anunţului publicat pe licitatiapublica.ro, contractul prevede achiziţia de servicii de audit financiar extern în scopul implementării proiectului „Modernizarea infrastructurii şi protecţia mediului în Portul Constanţa - PROTECT“.
 
În anunţ se precizează că serviciile prestate se vor achita cu ordin de plată, în termen de 30 de zile de la primirea facturii de la prestator. Oferta financiară va fi prezentată în lei, fără TVA, şi nu trebuie să depăşească valoarea estimată. Oferta va cuprinde contravaloarea tuturor cheltuielilor aferente realizării obiectului contractului. În cadrul ofertei financiare, se va prezenta modul de fundamentare a preţului şi a tarifelor aplicate; preţul înaintat în propunerea financiară este ferm şi va fi valabil până la realizarea integrală a contractului.
 
Durata contractului este de 36 de luni de la data intrării sale în vigoare, dar nu înainte de finalizarea activităţilor proiectului.
 
Ofertanţii vor elabora şi depune oferta, respectiv propunerea financiară, propunerea tehnică, precum şi documentele stabilite prin caietul de sarcini, în conformitate cu cerinţele precizate în caietul de sarcini. Autoritatea contractantă precizează că nu se acceptă oferte alternative. Ofertele se vor depune până cel târziu 14.03.2017.
 
Oferta se va prezenta în două exemplare: un exemplar în original şi un exemplar în copie, cu menţiunea „conform cu originalul“. Contractantul (inclusiv subcontractantul, dacă este cazul) are obligaţia de a lua act şi de a respecta toate prevederile Grant Agreement-ului nr. INEA/CEF/TRAN/M2015/1131569.
 
Va fi stabilită câştigătoare oferta care îndeplineşte toate cerinţele solicitate prin caietul de sarcini, declarată astfel admisibilă, şi care are preţul total în lei fără TVA cel mai scăzut.
 
Ofertanţii pot intra în posesia caietului de sarcini şi a Grant Agreement-ului nr. INEA/CEF/TRAN/M2015/1131569 prin formularea unei solicitări scrise, transmise prin e-mail la adresa achizitii@constantza-port.ro, sau pe fax, la 0241.61.95.12, până cel târziu la data de 9.03.2016. Ofertantul declarat câştigător va posta ulterior pe site-ul www.e-licitatie.ro propunerea tehnică şi oferta financiară, urmând ca achiziţia directă să se finalizeze prin selectarea ofertei din cadrul catalogului electronic din SEAP.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii