Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
04:10 24 07 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Autoritatea Navală Română cumpără servicii de software cu 1,6 milioane de lei (DOCUMENT)

ro

23 Jul, 2025 21:19 274 Marime text
Autoritatea Navală Română a lansat un anunț de participare la licitație pentru servicii de software – Reînnoirea bazei de date naționale de certificare a navelor și interconectarea cu EHDB2" parte a proiectului 'River Information Services Corridor Management Execution 2 (COMEX 2)' - CEF-T-2022-SIMOBGEN-RIS-WORKS.

Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea contractului este estimată la 1.600.000 RON. Termen limită pentru depunerea documentației este 1 septembrie 2025 ora 15.00.

Proiectul este parte din inițiativa "River Information Services Corridor Management Execution 2 (COMEX 2)" - CEF-T-2022-SIMOBGEN-RIS-WORKS, finanțat prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei (CEF). Proiectul vizează extinderea și optimizarea serviciilor de informații fluviale (RIS) pentru a îmbunătăți mobilitatea inteligentă și interoperabilă în rețelele TEN-T de transport pe căile navigabile interioare.

Obiectivul general la care va contribui achiziția are ca scop principal îmbunătățirea eficienței, eficacității și agilității operaționale ale Autorității contractante și de a asigura în aceeași măsură un schimb de date constant cu sistemul european EHDB, punând la dispoziție informații și date consistente/coerente.

Se urmărește automatizarea și optimizarea proceselor, eficientizarea fluxurilor de lucru și reducerea sarcinilor manuale repetitive, asigurarea calității datelor, creșterea intuitivității și ușurinței în utilizare.

Sistemul va fi adaptat pentru front-office și back-office în vederea unificării datelor despre nave, certificatele asociate acestora, proprietari, operatori, registre, adrese, unificarea nomenclatoarelor și interacțiunea unitară la nivel de instituției, prin aplicarea principiului înregistrării "o singura data" a informațiilor.

Obiectivul specific este de a optimiza fluxurile de lucru, eliminând redundanțele și reducând etapele manuale, ceea ce vă conduce la o mai mare eficiență operațională.

Autoritatea dorește ca soluția să genereze o serie de beneficii, printre care:

•Viziune și control a activității referitoare la inspecțiile tehnice ale navelor și înmatricularea/radierea acestora .
•Acces instantaneu la informații din intranet/internet pentru toți actorii implicați.
•Securitatea datelor și conformarea cu normele GDPR.
•Viteză sporită și automatizarea sarcinilor consumatoare de timp.
•Eliminarea efortului inutil, a calculului și a rapoartelor manuale, datorită vitezei de lucru, automatizării activității și a unor funcționalități deosebite în toate modulele.
•Arhitectură unitară și scalabilă cu nomenclatoare unice.
•Colaborare îmbunătățită, integrare între module și deschidere pentru legături cu alte sisteme.
•Emiterea documentelor în format electronic direct din sistem, cu cod QR și semnătură electronică.
•Costuri reduse de adaptare/întreținere, UI accesibil din browser, administrare ușoară, fără instalare locală.

•Control istoric și complet al datelor, al operațiilor efectuate de orice utilizator asupra oricărei informații și audit din browser.
•Notificarea actorilor prin mijloace electronice (email / sms) Reînnoirea acestui sistem va reprezenta o etapă esențială în modernizarea și eficientizarea proceselor beneficiarului.

Va implica preluarea cu succes a datelor și a bazelor de date existente din actualul sistem informatic inclusiv a nomenclatoarelor și a istoricului.

Principalele beneficii sunt:
•Conectarea sistemului național de evidenta nave la sistemul european EHDB 2.0
•Actualizarea bazei de date: Migrarea de la SQL Server 2008R2 la o versiune mai recentă, pentru a asigura o mai bună performanță, securitate și suport tehnic.
•Modernizarea framework-ului: Actualizarea de la .NET Framework 4.0 la o versiune mai recentă, pentru a beneficia de ultimele inovații și îmbunătățiri de performanță.
•Redesign-ul interfeței utilizatorului: Rescrierea ecranelor și modernizarea interfeței pentru a oferi o experiență de utilizare îmbunătățită, mai intuitivă și mai eficientă.
•Optimizarea gestionării fluxurilor: Simplificarea și eficientizarea modului de gestionare al fluxurilor operaționale, pentru a reduce timpul și resursele necesare procesării cererilor și eliberării certificatelor.
•Expunerea informațiilor asociate navelor către utilizatori externi (armatori, operatori și administratori) și alți actori importanți care necesită acces la aceste informații.

Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt următoarele: 1.MEZEI Alexandru-Director General 2.CATANĂ Dan-Alexandru–Director General Adjunct 3.CĂLINȚARU Cristina-Director Direcția Economică 4.TRANDAFIR Răzvan-Gabriel –Director Direcția Tehnică 5.ANCUȚA Cristian-Director Direcția Siguranța Navigației și Personal Navigant 6.ROIBU Gelu Marius -Director Centrul Maritim de Coordonare 7.GHEORGHE Lucian–Director Direcția Juridică şi Suport Managerial 8.BĂLAN Gabriel - Șef Serviciul Tehnologia Informației și Comunicații 9.PAPP Roxana–Oană -Șef Serviciul Financiar, Bugete, Tarife, CFP 10.URSACHE Gildă–Veronica -Șef Serviciul Contabilitate și Gestiune 11.GAVRILOIU Daniela –Șef Serviciul Juridic și Evidență Centralizată Nave 12.CHIRIAC Alexandra - Serviciul Juridic și Evidență Centralizată Nave 13.HORNEȚ Lacrima –Șef Serviciul Relații Internaționale Reglementări 14.LOTREANU Mariana -Serviciul Financiar, Bugete, Tarife, CFP 15.OLTEANU Elena -Serviciul Tehnologia Informației și Comunicații 16.CIOPA Ciprian – Marius - Serviciul Tehnologia Informației și Comunicații 17.TARARACHI Foți-Florian –Serviciul Siguranța Navigației, ISM 18.LAZĂR Marioara –Compartiment Contabilitate CZ Constanța 19.FRĂȚILĂ Mihai – Victor–Șef Serviciul Proiecte Europene, Achiziții Publice 20.CROITORU Vasilică–Simona -Șef Serviciul Calitate și Suport Managerial 21.VERIȘAN Cristina-Alina -Serviciul Proiecte Europene, Achiziții Publice 22.ȚĂRANU Tudor–Daniel–Compartiment GDPR.

Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteți citi accesând categoria „Achiziții, licitații, vânzări“.

PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
Citește și: 

Cumpărări ConstanțaFirma cunoscută că i-ar fi construit casa primarului Chițac câștigă un contract pentru furnizarea unei șalupe către ANR (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii