Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
12:24 14 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Achiziții de peste două milioane de lei la DSVSA Constanța (document)

ro

09 Sep, 2017 00:00 539 Marime text
Direcția Sanitar-Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Constanța va scoate din conturi circa două milioane de lei pentru acordul-cadru privind servicii de supraveghere, prevenire, control și eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecția animalelor și protecția mediului, de identificare și înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor și caprinelor și a mișcării acestora.
 
În acest sens, DSVSA Constanța va organiza o licitație pentru atribuirea contractului „Acordul-cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control și eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecția animalelor și protecția mediului, de identificare și înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor și caprinelor și a mișcării acestora“, în valoare de 2.137.870,15 lei.
 
Ofertele pot fi depuse până pe data de 29.09.2017, ora 15.00. Acestea vor fi evaluate până pe data de 20.10.2017, ora 18.00. Ofertele vor fi valabile până pe data de 28.12.2017. Valoarea garanției de participare este următoarea: pentru lot 1 - CSVA Cerchezu - 2.730 de lei, pentru lot 2 - CSVA Dobromir - 8.678 de lei, pentru lot 3 - CSVA Fântânele - 3.702 lei, pentru lotul 4 - CSVA Hârșova - 4.718 lei și pentru lotul 5 - CSVA Năvodari - 1.549 de lei.
 
Obiectul contractului constă în asigurarea serviciilor de supraveghere, prevenire, control și eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecția animalelor și protecția mediului, de identificare și înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor și caprinelor și a mișcării acestora, precum și de corectare a eventualelor erori sau neconformități generate de nerespectarea termenelor de înregistrare sau de greșeli de înregistrare la CSVA Cerchezu, CSVA Dobromir, CSVA Fântănele, CSVA Hârșova și CSVA Năvodari.
 
Ofertanții vor prezenta informații privind principalele prestări de servicii din ultimii trei ani, conținând valori, perioade de prestare, beneficiari, având ca obiect prestarea de servicii similare cu obiectul prezentei achiziții, informații privind subcontractanții / asociații (informații privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intenția să o subcontracteze). 

Responsabili de atribuirea contractului  

Persoanele care dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante, responsabile de atribuirea procedurii publice, sunt: Cristescu Silvana Diana - director executiv, Gheba Mihaiță - director executiv adjunct, Țolea Vera - șef birou economic și administrativ, Turineac Sorin - consilier juridic, Brindușa Ion - șef SCOSA, Coronea Liana - consilier superior, Teja Luminița - consilier asistent, Diaconescu Daniel - consilier superior, Ștefanescu Gabriela - consilier superior, Dobrica Simona - consilier superior, Bacu Hristu - consilier superior.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de participare la această licitație. 

Ti-a placut articolul?

Comentarii