Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
07:27 26 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Achiziţie din bani publici Consiliul Judeţean Constanţa, dispus să plătească peste 7 milioane de lei pentru merele elevilor (document)

ro

13 Oct, 2014 00:00 2708 Marime text


Consiliul Judeţean Constanţa (CJC) a lansat o procedură de licitaţie privind achiziţionarea merelor pentru elevii de la şcolile generale, în acest scop instituţia urmând să aloce peste 7 milioane de lei.

Autoritatea contractantă caută să încheie un acord-cadru având ca obiect „Furnizare mere, transportul şi distribuţia la unităţile de învăţământ în şcoli, pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat din judeţul Constanta, în anii şcolari 2014 - 2018“, în cadrul „Programului de încurajare a consumului de fructe în şcoli”. Este vorba despre un contract de furnizare şi distribuţie a merelor în şcoli în conformitate cu prevederile OUG nr. 24/2010 privind implementarea programului de încurajare a consumului de fructe proaspete în şcolile din judeţul Constanţa.

Pe portalul de achiziţii publice a fost publicată o cerere de ofertă înaintată de Judeţul Constanţa, prin care se anunţă căutarea unui singur agent economic cu care instituţia să încheie un acord-cadru de furnizare a fructelor pentru o perioadă de patru ani. Valoarea estimată fără TVA pe care Consiliul Judeţean Constanţa este dispus să o achite în acest sens este între 6.372.609,12 lei şi  7.647.089,93 de lei.
Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru este de 1.911.772,48 de lei, fără TVA. Vor fi încheiate patru astfel de contracte anuale pentru fiecare an şcolar. Contractul implică achiziţia de mere şi serviciile de transport aferente. Pe durata acordului-cadru pentru anii şcolari 2014 –2018, se estimează că se vor furniza şi distribui un număr maxim de mere pentru 74.522 de elevi din învăţământul primar şi gimnazial.

Nicuşor Constantinescu - responsabil de achiziţie

Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante în ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii sunt: Constantinescu Nicuşor Daniel, Darie Cristian, Dragomir Nicolae Cristinel, Belu Mariana, Ţiţimeaua Ionuţ, Tăicuţu Felicia, Rancichi Sebastian Florin, Hagea Cristian, Ionescu Adrian Victor, Cîrciu Veronica, Husein Filis, Cenuşă Titi, Georgescu Elena, Saghiu Ivonne, Lungu Mihaela, Mihăieşi Gabriela, Boacă Mihaela, Blacioti Georgeta, Comănici Carmen, Bădilă Eduard Gabriel, Petreanu Raluca Alina, Tănasă Getuţa, Simion Lucian, Pedestru Carmen Adriana Luminiţa, Răgălie Dănuţ, Nache Ioan Mihai, Iosif Virgil. De asemenea, şi următorii consilieri judeţeni au aceleaşi sarcini: Albu Ioan, Andrei Mihaela, Anghel Panait, Bedivan Dumitru, Carp Doina-Eufrosina, Cruşoveanu Marian, Constantin Florian, Buriac Nicolae, Florea Dumitru, Fronescu Nicolae-Stelian, Fântână Ionuţ, Gavrilă Florin-Tudor, Ciucă Nicolae, Ioana Elena, Magiru Maria, Marin Laurenţiu-Marius, Mascaş Alexandru-Gabriel, Mărcus Ioan, Măndilă Gheorghe, Memiş Baiazid, Mihăeşi Gheorghe, Mocianu Sorin, Munteanu Petrică, Osman Fedbi, Panait Cornel, Peride Niculae, Prodan Ecaterina, Radu Ion, Slabu Gheorghe, Silaghi Eugen, Sponte Adrian-Doru, Teodorescu Atanasie, Ţuţuianu Marius-Horia, Ulmeanu Ciprian-George.

Procedura prin care va fi desemnat câştigătorul este licitaţia deschisă, contractul fiind atribuit celui care va oferi preţul cel mai scăzut. Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 17 noiembrie, ora  12.00, iar termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 27 noiembrie, ora 10.00. Ofertele urmează a fi deschise în aceeaşi zi, ora 12.00, la sediul CJC.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii