Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
05:02 12 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Post vacant la Consiliul Județean Constanța. Când va avea loc concursul și cine poate participa

ro

21 Nov, 2017 21:04 874 Marime text
Consiliul Județean Constanța organizează Ia sediul din bd. Tomis nr. 51, cam. 257, concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante:

• șef serviciu la Serviciul Administrarea Domeniului Public și privat-Autoritatea Județeană de Transport.

Concursul va avea următoarele probe:

- proba scrisă în data de 20.12.2017, ora 10.00;
- proba interviu.

Condiițile de participate Ia concurs sunt:

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, actualizată:

- studii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – specilizare: Construcții civile, industriale și agricole;
- masterat-în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice-minimum 2 ani.

Competențe specifice:
- cunoștințe operare pe calculator-nivel bază, mediu, avansat-absolvite cu atestat, certificat, diplomă.
- limbă străină-engleză, nivel mediu-absolvit cu atestat, certificat, diplomă.

Dosarele de concurs se vor depune cam. 241, în perioada 20.11.2017-11.12.2017 și trebuie să conțină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 modificată și completată prin H.G. nr. 761/2017:
 -formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3.;
- curriculum vitae,  modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;  
- copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz;
- copia carnetului de muncă și, după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru eford fizic, în cazul funcțiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiții specifice care implică efort fizic și se testează prin probă suplimentară;
- cazierul judiciar;
- declarația pe proprie răspundere sau adeverință care să ateste calitatea sau lipsă calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia. 
 
Persoană de contact: Daniela Miroiu-inspector superior - telefon 0241.48.84.30, email daniela.miroiu@cjc.ro
 
Relații suplimentare se pot obține în programul: de luni până joi, între orele 8.00-16.30 și vineri, între orele 8.00-14.00.

Condițiile de participare la concurs și bibliografie stabilită se afișează la sediul Consiliului Județean Constanța și se publică pe pagina de Internet www.cjc.ro.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii