Angajări Constanța Două posturi vacante, scoase la concurs de Primăria Medgidia (DOCUMENTE)
Angajări Constanța: Două posturi vacante, scoase la concurs de Primăria Medgidia (DOCUMENTE)
23 Jul, 2025 14:38
ZIUA de Constanta
235
Marime text



Primaria Municipiului Medgidia, cu sediul în strada Decebal nr. 35, județul Constanta, beneficiară a ajutorului financiar nerambursabil în condițiile Programului INTERREG VI-a Romania – Bulgaria, organizează concurs de ocupare pe perioada determinată de 41 de luni, 5 ore/zi, luni – vineri, in cadrul proiectului “The Future is Green!”, a unui post vacant de responsabil financiar (Financial manager), în cadrul echipei comune de implementare româno-bulgară
Cerințe minime obligatorii privind pregatirea profesională și experiența:
Se solicită studii superioare în domeniul economic, minim 1 an vechime în specialitatea studiilor, minim 1 an vechime în implementarea de proiecte cu finanțare nerambursabilă și permis de conducere categoria B.
Criterii de punctaj pentru postul antemenționat:
1. Experienta profesionala – maximum 100 de puncte
2. Proba interviu – maximum 100 puncte
1. Experiență profesională – maximum 100 de puncte
Criterii de punctaj privind vechimea și experiență permit autoritățîi contractante să se asigure că postul va fi ocupat de o persoană care deține calitățile, studiile și experiență minime necesare să ducă la bun sfârșit atribuțiile ce îi revin prin fișa postului, fără a pune în pericol implementarea proiectului (prin întârzieri în derularea activităților sau declararea neeligibilă a unor cheltuieli din cauza inacțiunii sau acțiunii necorespunzătoare a ocupantului postului):
1.1. Vechime în specialitatea studiilor:
– Vechime în specialitatea studiilor mai mare sau egală cu 7 ani – 10 puncte
– Vechime în specialitatea studiilor între 5 și 7 ani inclusiv – 7 puncte
– Vechime în specialitatea studiilor între 3 și 5 ani inclusiv – 5 puncte
– Vechime în specialitatea studiilor între 1 și 3 ani inclusiv – 3 puncte
– Vechime în specialitatea studiilor mai mică de 1 an – 0 puncte – candidatul este respins, această fiind o cerință minimă obligatorie
1.2. Vechime în implementarea proiectelor:
– Vechime în implementarea proiectelor mai mare sau egală cu 7 ani – 15 puncte
– Vechime în implementarea proiectelor între 5 și 7 ani inclusiv – 10 puncte
– Vechime în implementarea proiectelor între 3 și 5 ani inclusiv – 5 puncte
– Vechime în implementarea proiectelor între 1 și 3 ani inclusiv – 3 puncte
– Vechime în implementarea proiectelor mai mică de un 1 an – candidatul este respins, această fiind o cerință minimă obligatorie
1.3. Experiență în implementarea proiectelor derulate în parteneriat româno-bulgar:
– Candidatul are experiență în implementarea proiectelor derulate în parteneriat româno-bulgar (Phare CBC, Programul de Cooperare Transfrontalieră România – Bulgaria 2007-2013, INTERREG Va), indiferent de poziția deținută în echipa de implementare – peste 10 proiecte inclusiv – 20 puncte
– Candidatul are experiență în implementarea proiectelor derulate în parteneriat româno-bulgar (Phare CBC, Programul de Cooperare Transfrontalieră România – Bulgaria 2007-2013, INTERREG Va), indiferent de poziția deținută în echipa de implementare – 5 – 9 proiecte – se acordă câte 1 punct pentru fiecare proiect
– Candidatul are experiență în implementarea proiectelor derulate în parteneriat româno-bulgar (Phare CBC, Programul de Cooperare Transfrontalieră România – Bulgaria 2007-2013, INTERREG Va), indiferent de poziția deținută în echipa de implementare – 1 – 4 proiecte – se acordă câte 1 puncte pentru fiecare proiect
1.4. Competențe recunoscute relaționate cu postul ocupat
– Candidatul deține competențe recunoscute de instituțîi abilitate din țară sau străînătate care îl ajută în îndeplinirea cu succes a sarcinilor ce îi revin în cadrul proiectului (de ex în domeniul achizițiilor publice, audit financiar, contabilitate, competențe lingvistice bulgară, engleză, masterat în domenii relaționate cu activitatea de implementare a proiectului – economic, inginerie economică, etc) – mai mult de 5 competențe – 5 puncte
– Candidatul deține competențe recunoscute de instituțîi abilitate din țară sau străînătate care îl ajută în îndeplinirea cu succes a sarcinilor ce îi revin în cadrul proiectului (de ex în domeniul achizițiilor publice, audit financiar, contabilitate, competențe lingvistice bulgară, engleză, masterat în domenii relaționate cu activitatea de implementare a proiectului – economic, inginerie economică, etc) – 1-4 competențe – câte 1 punct pentru fiecare competență demonstrată
Candidatul poate face dovadă îndeplinirii criteriilor de punctaj cu orice documente pe care le consideră relevante (CV însoțit de diplome, atestate, recomandări, date de identificare a unor persoane de contact care pot dovedi veridicitatea informațiilor înscrise în CV)
Este declarat admis la proba de selecție a dosarelor candidatul care a obținut punctajul minim necesar de 50 de puncte.
2. Proba interviu – maximum 100 puncte
În cadrul interviului, candidatul va răspunde la întrebările comisiei și va face o prezentare logică și cronologică (în succesiunea etapelor) a modului în care acesta propune desfășurarea implementării proiectului din punct de vedere al sarcinilor ce îi revin.
Este declarat admis la proba de interviu candidatul care a obținut punctajul minim necesar de 20 de puncte.
Punctajul minim de promovare a concursului este de 70 de puncte.
Etapele concursului
Etapă I
Persoanele interesate sunt rugate să depună un dosar care va conține: cerere înscriere, copie carte de identitate, cazier judiciar, adeverință medicală de la medical de familie cu mențiunea “apt pentru angajare”, adeverințe vechime, CV (model Europass) și copii ale documentelor care pot dovedi îndeplinirea cerințelor minime obligatorii privind pregătirea profesională și experiență, precum și a documentelor care fac dovadă îndeplinirii criteriilor de punctaj de la punctul 1.Experiență profesională, la sediul primăriei municipiului Medgidia, din Str. Republicii, nr.9, bl.G2, parter până la dată de 05.08.2025, ora 12:00.
Etapă ÎI
Toți candidații care îndeplinesc cerințele minime obligatorii se califică pentru proba interviu. Acesta va avea loc în termen de 2 zile lucrătoare de la dată comunicării rezultelor obținute în urmă soluționării contestațiilor.
Se asigura respectarea condițiilor legale privind numărul maxim de ore lucrate și cumulul de funcții.
De asemenea, Primaria Municipiului Medgidia angajează pe perioada determinată de 41 de luni, 3 ore/zi, luni – vineri, în cadrul proiectului “Let’s make nature smile again!”, ROBG00125, o persoană pentru postul vacant de responsabil monitorizare și evaluare, în cadrul echipei comune de implementare româno-bulgară.
Cerinte minime obligatorii privind pregatirea profesională și experiența:
Se solicită studii superioar, minim 1 an vechime în specialitatea studiilor, minim 1 an vechime în implementarea de proiecte cu finanțare nerambursabilă și permis de conducere categoria B.
Criterii de punctaj pentru postul antementionat:
1. Experiență profesională – maximum 100 de puncte
2. Proba interviu – maximum 100 puncte
1. Experiență profesională – maximum 100 de puncte
Criterii de punctaj privind vechimea și experiență permit autoritățîi contractante să se asigure că postul va fi ocupat de o persoană care deține calitățile, studiile și experiență minime necesare să ducă la bun sfârșit atribuțiile ce îi revin prin fișa postului, fără a pune în pericol implementarea proiectului (prin întârzieri în derularea activităților sau declararea neeligibilă a unor cheltuieli din cauza inacțiunii sau acțiunii necorespunzătoare a ocupantului postului):
1.1. Vechime în specialitatea studiilor:
– Vechime în specialitatea studiilor mai mare sau egală cu 7 ani – 10 puncte
– Vechime în specialitatea studiilor între 5 și 7 ani inclusiv – 7 puncte
– Vechime în specialitatea studiilor între 3 și 5 ani inclusiv – 5 puncte
– Vechime în specialitatea studiilor între 1 și 3 ani inclusiv – 3 puncte
– Vechime în specialitatea studiilor mai mică de 1 an – 0 puncte – candidatul este respins, această fiind o cerință minimă obligatorie
1.2. Vechime în implementarea proiectelor:
– Vechime în implementarea proiectelor mai mare sau egală cu 7 ani – 15 puncte
– Vechime în implementarea proiectelor între 5 și 7 ani inclusiv – 10 puncte
– Vechime în implementarea proiectelor între 3 și 5 ani inclusiv – 5 puncte
– Vechime în implementarea proiectelor între 1 și 3 ani inclusiv – 3 puncte
– Vechime în implementarea proiectelor mai mică de un 1 an – candidatul este respins, această fiind o cerință minimă obligatorie
1.3. Experiență în implementarea proiectelor derulate în parteneriat româno-bulgar:
– Candidatul are experiență în implementarea proiectelor derulate în parteneriat româno-bulgar (Phare CBC, Programul de Cooperare Transfrontalieră România – Bulgaria 2007-2013, INTERREG Va), indiferent de poziția deținută în echipa de implementare – peste 10 proiecte inclusiv – 20 puncte
– Candidatul are experiență în implementarea proiectelor derulate în parteneriat româno-bulgar (Phare CBC, Programul de Cooperare Transfrontalieră România – Bulgaria 2007-2013, INTERREG Va), indiferent de poziția deținută în echipa de implementare – 5 – 9 proiecte – se acordă câte 1 punct pentru fiecare proiect
– Candidatul are experiență în implementarea proiectelor derulate în parteneriat româno-bulgar (Phare CBC, Programul de Cooperare Transfrontalieră România – Bulgaria 2007-2013, INTERREG Va), indiferent de poziția deținută în echipa de implementare – 1 – 4 proiecte – se acordă câte 1 puncte pentru fiecare proiect
1.4. Competențe recunoscute relaționate cu postul ocupat
– Candidatul deține competențe recunoscute de instituțîi abilitate din țară sau străînătate care îl ajută în îndeplinirea cu succes a sarcinilor ce îi revin în cadrul proiectului (de ex în domeniul achizițiilor publice, audit financiar, contabilitate, competențe lingvistice bulgară, engleză, masterat în domenii relaționate cu activitatea de implementare a proiectului – economic, inginerie economică, etc) – mai mult de 5 competențe – 5 puncte
– Candidatul deține competențe recunoscute de instituțîi abilitate din țară sau străînătate care îl ajută în îndeplinirea cu succes a sarcinilor ce îi revin în cadrul proiectului (de ex în domeniul achizițiilor publice, audit financiar, contabilitate, competențe lingvistice bulgară, engleză, masterat în domenii relaționate cu activitatea de implementare a proiectului – economic, inginerie economică, etc) – 1-4 competențe – câte 1 punct pentru fiecare competență demonstrată
Candidatul poate face dovadă îndeplinirii criteriilor de punctaj cu orice documente pe care le consideră relevante (CV însoțit de diplome, atestate, recomandări, date de identificare a unor persoane de contact care pot dovedi veridicitatea informațiilor înscrise în CV)
Este declarat admis la proba de selecție a dosarelor candidatul care a obținut punctajul minim necesar de 50 de puncte.
2. Proba interviu – maximum 100 puncte
În cadrul interviului, candidatul va răspunde la întrebările comisiei și va face o prezentare logică și cronologică (în succesiunea etapelor) a modului în care acesta propune desfășurarea implementării proiectului din punct de vedere al sarcinilor ce îi revin.
Este declarat admis la proba de interviu candidatul care a obținut punctajul minim necesar de 20 de puncte.
Punctajul minim de promovare a concursului este de 70 de puncte.
Etapele concursului
Etapa I
Persoanele interesate sunt rugate sa depuna un dosar care va contine: cerere inscriere, copie carte de identitate, cazier judiciar, adeverinta medicala de la medical de familie cu mentiunea “apt pentru angajare”, adeverinte vechime, CV (model Europass) si copii ale documentelor care pot dovedi indeplinirea cerintelor minime obligatorii privind pregatirea profesionala si experienta, precum si a documentelor care fac dovada indeplinirii criteriilor de punctaj de la punctul 1.Experienta profesionala, la sediul primariei municipiului Medgidia, din Str. Republicii, nr.9, bl.G2, parter pana la data de 05.08.2025, ora 12:00.
Etapa II
Toti candidatii care indeplinesc cerintele minime obligatorii se califica pentru proba interviu. Acesta va avea loc in termen de 2 zile lucratoare de la data comunicarii rezultelor obtinute in urma solutionarii contestatiilor.
Se asigura respectarea conditiilor legale privind numarul maxim de ore lucrate si cumulul de functii.
Locuri de muncă ConstanțaSpitalul Municipal Medgidia scoate la concurs două posturi vacante. Iată ce trebuie să faci
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii