Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
16:01 22 07 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Nimeni nu a vrut banii Primăriei Sărbătoarea Recoltei şi a Vinului Dobrogean, ediţia 2015, organizată integral cu banii Consiliului Judeţean

ro

15 Sep, 2015 12:54 911 Marime text
 
Astăzi în cadrul ședinței extraordinare a Consiliului Județean Cosntanța (CJC), lista inițială cu cele patru proiecte de hotărâre a ordinii de zi, a fost suplimentată cu încă două proiecte de hotărâre.

Este vorba despre proiectul de hotărâre privind aprobarea încheierii  Protocolului de Colaborare Interinstituțională între CJC și Ministerul Afacerilor Interne - Direcția pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date (DEPABD), pentru implementarea a trei proiecte.

Al doilea proiect adăugat suplimentar pe ordinea de zi se referă la aprobarea modificării Programului cu obiectivele și lucrările de drumuri și poduri pentru anul 2015 finanțate din bugetul Consiliului Județean Constanța.

În cadrul ședinței s-a specificat faptul că anul trecut bugetul de venituri și cheltuieli a fost de 900.000 lei, din care 500.000 lei au fost de la CJC, iar diferența de la Primăria Constanţa și din alte surse și sponsorizări. 
„A organizat şi Primăria Constanţa anul acesta, la fel ca şi anul trecut, licitaţie pe Legea 350 pentru fonduri nerambursabile de la bugetul local pentru organizarea evenimentului Zilele REcoltei, dar nu s-a prezentat nimeni. Astfel că anul acesta organizăm noi, integral evenimentul, Consilul Judeţean şi Centrul „Theodor Burada“, care se va ocupa de partea artistică“, a explicat Cristinel Dragomir.

Pentru prima dată Consiliul Județean Constanța va promova evenimentul „Sărbătoarea Recoltei și a Vinului Dobrogean - Ediția 2015”, prin toate mijloacele media, în TOATĂ presa locală, potrivit declarațiilor oferite în cadrul ședinței de către vicepreședintele CJC Cristinel Dragomir.

Bugetul pentru acest eveniment este în vaoare totală de 599.500 lei, din care nunai programul cultural- artistic va costa 220.000 lei. 

Restul de bani, de 379.500 lei, se vor duce pe: chirie cort, ambulanță, servicii curățenie, servicii pază, publicitate media, publicitate Outdoor, servicii salubrizare, servicii energie electrică, deșeuri protan, toalete ecologice, mese, și alte cheltuieli.


 

Ti-a placut articolul?

Comentarii