Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
05:36 18 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ministrul Educaţiei Naţionale Toleranţă "zero" faţă de fraudele la Bac

ro

29 Jun, 2014 16:11 1716 Marime text
Ministerul Educaţiei Naţionale (MEN) nu va tolera nicio abatere de la lege şi de la normele prevăzute în metodologia de organizare a examenului, le-a transmis, duminică, ministrul de resort Remus Pricopie inspectorilor şcolari într-o videoconferinţă. Ministrul Educaţiei Naţionale, Remus Pricopie, a susţinut duminică o videoconferinţă cu personalul din ţară implicat în organizarea şi desfăşurarea examenului de Bacalaureat, sesiunea iunie 2014. Au participat preşedinţii şi informaticienii celor 527 de centre de examinare şi ai celor 147 de centre de evaluare, inspectori şcolari generali, inspectori şcolari generali adjuncţi, inspectori şi membrii Comisiei Naţionale de Bacalaureat din Ministerul Educaţiei Naţionale.
În cadrul videoconferinţei au fost discutate procedurile legate de organizare şi măsurile de securitate impuse pentru probele scrise de la Bacalaureat. "Ministrul Remus Pricopie a transmis mult succes elevilor, a mulţumit profesorilor implicaţi şi a atras atenţia asupra faptului că MEN nu va tolera nicio abatere de la lege şi de la normele prevăzute în metodologia de organizare a examenului", se arată în document, potrivit Agerpres.
Mâine se va desfăşura prima probă scrisă din cadrul sesiunii iunie 2014 a Bacalaureatului, la disciplina de Limba şi literatura română.
Anul trecut, la primul subiect, elevii au primit un fragment din "Scrinul negru" de George Călinescu (pentru profilul real) / fragment din "Accidentul" de Mihail Sebastian (profil uman) la care au avut mai multe cerinţe, conform România Tv. La subiectul al doilea, elevii au avut de argumentat importanta unui jurnal în viaţa unui adolescent, printr-un eseu de maximum 300 de cuvinte. La profilul real, elevii au avut de realizat un text argumentativ de maximum 300 de cuvinte despre importanţa alegerii unui model în viaţă. Subiectul al treilea a avut ca cerinţă realizarea unui eseu despre o poezie simbolistă, la profilul uman. La profilul real, subiectul al treilea li s-a cerut elevilor să prezinte "tema şi viziunea despre lume" în cadrul unei poezii scrise de Tudor Arghezi, Ion Barbu sau Lucian Blaga, la alegere.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii