Cum a izolat CFR Delta Dunării de litoral În „Eurogara“ lui Mitrea, care a costat un milion de euro, ajung doar două trenuri și o mână de oameni
Cum a izolat CFR Delta Dunării de litoral: În „Eurogara“ lui Mitrea, care a costat un milion de euro, ajung
							
							 20 Jul, 2013 11:46 
							
														
							
								ZIUA de Constanta
								 
				                    2430
							
							
								
								
								Marime text
				                   
				                   
				                
							
							 2430
							
							
								
								
								Marime text
							
							
						
						
						 2430
							
							
								
								
								Marime text
				                   
				                   
				                
							
							 2430
							
							
								
								
								Marime text
							
							
						 
							 În 2003, Miron Mitrea, pe atunci ministrul Transporturilor, a modernizat gara din Tulcea, investind un milion de euro pentru modernizarea „eurogării“ de la malul Dunării, așa cum o numea Mitrea. Prin această investiție mi-nistrul a susținut că a ridicat viteza trenurilor de la 40 la 80 de km pe oră, făcând ca ruta București-Tulcea să poată fi parcursă în doar patru ore și jumătate. După doar 10 ani de la acea modernizare, în gara din Tulcea bate vântul. Nu este de mirare că aproape toată ziua nu prea vezi decât o mână de călători care așteaptă pe peronul gării, deoarece trenurile s-au împuținat. Astfel s-a ajuns ca, în 2013, în Gara din Tulcea să treacă pe zi doar trei trenuri, două  care vin de la București (și care parcurc distanța în „doar“ 7 ore) și unul de la Medgidia.
În 2003, Miron Mitrea, pe atunci ministrul Transporturilor, a modernizat gara din Tulcea, investind un milion de euro pentru modernizarea „eurogării“ de la malul Dunării, așa cum o numea Mitrea. Prin această investiție mi-nistrul a susținut că a ridicat viteza trenurilor de la 40 la 80 de km pe oră, făcând ca ruta București-Tulcea să poată fi parcursă în doar patru ore și jumătate. După doar 10 ani de la acea modernizare, în gara din Tulcea bate vântul. Nu este de mirare că aproape toată ziua nu prea vezi decât o mână de călători care așteaptă pe peronul gării, deoarece trenurile s-au împuținat. Astfel s-a ajuns ca, în 2013, în Gara din Tulcea să treacă pe zi doar trei trenuri, două  care vin de la București (și care parcurc distanța în „doar“ 7 ore) și unul de la Medgidia.Citiți articolul integral pe: info-sud-est.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
								Comentarii
							
							 Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
					Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
					

 
															 
														 
										 
										 
										_thumb2.jpg) 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
					