Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
07:04 20 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Drumul cel mai scurt este calea de tramvai

ro

21 Mar, 2003 00:00 837 Marime text

Constantenii ocolesc barierele de pe Caraiman

O data cu suspendarea circulatiei pe podul din cartierul Kilometrul 4-5, tot mai multi posesori de autoturisme, cauta sa scape de cosmarul ocolului pe care trebuie sa-l faca prin zona CET - Abator pentru a ajunge in oras * In acest sens, pentru a evita harababura de pe traseu, multi dintre ei o iau pe de-a dreptul, pe linia de tramvai, peste pod, incalcand in acest fel semnele de circulatie de la capetele podului prin care se interzice trecerea tuturor categoriilor de autoturisme, exceptie facand tramvaiele * Prin aceasta modalitate de a circula se pune in pericol viata celor care se afla in tramvaie

De aproape doua saptamani, circulatia pe podul din cartierul Kilometrul 4-5 a fost suspendata pe timp nelimitat, din cauza afectarii structurii de rezistenta, si asta dupa ce o firma din Braila a lucrat mai mult de noua luni, pe bani grei primiti din contributia constantenilor. O data cu intrarea in functiune a noului traseu, circulatia se face pe ruta ocolitoare Kilometrul 4-5 - bulevardul Aurel Vlaicu - strada Caraiman - bulevardul 1 Mai, devenind un adevarat cosmar. Zeci de autoturisme de toate categoriile, masini grele si gabaritele, pline sau goale, fac aceste ocoluri in conditii de-a dreptul infernale. Zgomotul claxoanelor, al motoarelor, praful facut de masinile care trec pe aici, aglomeratia, la care se adauga si cele doua bariere de pe strada Caraiman ridica nervii soferilor, dar si ai locuitorilor cartierelor prin care trece noul traseu. In aceste conditii, soferii incearca, prin tot felul de tertipuri, sa fenteze calvarul circulatiei, gasind solutii de-a dreptul originale. Astfel, tot mai multi constanteni circula chiar din prima zi de la inchiderea podului rutier direct pe cel pe care trece tramvaiul, care face legatura intre oras si cartierele Kilometrul 4-5 si CET. Aceasta, in conditiile in care la ambele capete ale podului sunt amplasate semne de circulatie prin care se interzice trecerea tuturor tipurilor de autovehicule, exceptie facand tramvaiele. Si, cu toate acestea, zilnic pe aici trec zeci de masini, de regula autoturisme, care oricand se pot ciocni pe pod cu tramvaiele, putand produce adevarate tragedii, de la deraierea vagoanelor pana la aruncarea lor de pe pod, de la o inaltime de aproape 20 de metri inaltime, care mai trec si pe deasupra retelei electrice de alimentare a locomotivelor. In felul acesta, deocamdata, noi doar tragem un semnal de alarma pana cand nu va fi prea tarziu.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii