Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
12:48 24 05 2022 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Editorial Chițac rămâne în turnul de fildeș și în 2022! Primarii marilor orașe țin audiențe cu cetățenii

ro

27 Jan, 2022 00:00 3177 Marime text
 

 
 
  • Primăria Constanța a publicat programul de audiențe pentru anul 2022
  • Anunțul este însoțit și de un tabel din care aflăm orele de audiență ale reprezentanților administrației publice locale
  • Cert este că și anul acesta atât primarul, Vergil Chițac cât și administratorul public, Felicia Ovanesian au decis să rămână în beznă în relația cu cetățenii municipiului Constanța
  • Comunicarea nu este punctul forte al primarului și din păcate promovează și anul acesta campania ușilor închise
  • Din curiozitate am vrut să vedem ce se întâmplă în alte primării din țară și am ales câteva UAT-uri la fel de mari ca și Constanța, cu edili la fel de ocupați, dar care iată, au timp sau putirință să susțină și audiențe cu cetățenii
     
 
Primăria Constanța a publicat programul de audiențe pentru anul 2022. Înscrierile în audiență se efectuează ca și până acum în cadrul Centrului de Informare Cetățeni, cu sediul în incinta City Park Mall (aripa nouă), etaj 1, bd. Alexandru Lăpușneanu nr.116 C.

Procedura de înscriere în audiențe este următoarea: Conform Dispoziției Primarului, privind modalitatea efectuării audiențelor, persoanele care doresc să fie primite în audiență,  se vor adresa în scris cu o cerere (petiție, memoriu) către direcția de resort din cadrul Primăriei, competentă să soluționeze problema în cauză, cerere care se va înregistra la Centrul de Informare pentru Cetățeni.

- direcția de resort trebuie să comunice petentului un răspuns în termen de 30 de zile de la data înregistrării cererii;
- dacă persoana este nemulțumită de răspunsul primit, se poate înscrie în audiență la Directorul direcției de resort, întocmindu-i-se un formular de audiență pe baza acestui răspuns sau a numărului de înregistrare primit la depunerea cererii;
- la momentul prezentării în audiență, persoana va avea în mod obligatoriu răspunsul primit de la Direcția de resort sau dovada ca s-a adresat în scris primăriei;
- persoanele nemulțumite și de răspunsul primit în audiență la Director, vor putea fi programate pe baza de cerere pentru audiența la Viceprimari;
- în situația în care problema nu se rezolvă în urma audienței la Viceprimari, se poate întocmi formular de audiență la Primar (n.r. nu se precizează în ce condiții).

Anunțul este însoțit și de un tabel din care aflăm orele de audiență ale reprezentanților administrației publice locale.


Astfel, joi de la 13.00 -15.00, susține audiențe viceprimarul Florin Cocargeanu; înscrierea în audiență se efectuează pe e-mail la adresa georgiana.groze@primaria-constanta.ro sau prin formular de audiență întocmit la Serviciului Registratură electronică și management documente situat in incinta City mall, et.1. Audiențele se efectuează fizic, în incinta Primăriei municipiului Constanta, et.2, cabinet viceprimar. Programarea se face la secretariat viceprimar;

Pentru o programare în audiență la viceprimarul Ionuț Rusu, solicitările de audiențe cu publicul se efectuează pe adresa de e-mail a institutiei, primarie@primaria-constanta.ro;

Pentru a discuta cu arhitectul șef, marți de la 12.00-16.00, înscrierea în audiență se efectuează online la adresa de e-mail primarie@primaria-constanta.ro, telefonic la nr.0241488118 sau la sediul Serviciului Registratură electronică și management documente situat in incinta City mall, et.1 iar audiențele se efectuează fizic, în biroul arhitectului sef -bd.Tomis nr. 51;

Audiențele Serviciului de autorizare activități economice se desfășoară, joi de la 11.00-13.00 pe e-mail :agenti.economice@primaria-constanta.ro.

Situația este similară și în cazul Serviciului contracte și administrarea economică a domeniului public și privat. Audientele solicitate de persoane fizice și juridice care inițiază efectuarea acestora vor fi acordate de către seful de serviciu/conducătorul delegat la adresa: contracte@primaria-constanta.ro.

Biroul de publicitate ține audiențele tot pe email la adresa madalina.lungu@primaria-constanta.ro, joi de la 11.00- 13.00, la fel și Direcția Generală Gestionare Servicii Publice, vineri de la 8.00- 10.00 la adresa servicii.publice@primaria-constanta.ro sau Biroul de Îndrumare Asociații de Proprietari, miercuri de la 11.00 – 13.00 la adresa asociatiiproprietari@primaria-constanta.ro.

Direcția Cultură, Sport și Turism desfășoară audiențe în sistem mixt: joi de la 14.00 -16.00, audiențe fizic- se desfășoara la sediul situat pe strada Cuza Vodă nr.27și pe e-mail –evenimente@primaria-constanta.ro.

Direcția Poliția Locală ține audiențe joi de la 9.00 -12.00, însă cererea în audiență se efectuează la sediul Centrului de Informare Cetateni -incinta City mall, prin completarea unui formular de audiență iar programarea în audiență se efectuează de către secretara Direcției Generale Poliția Locală.

Pentru secretarul municipiului Constanța înscrierile în audiențe se vor efectua la adresa de e-mail primarie@primaria-constanta.ro. Nu sunt precizate alte date cu privire la ziua și ora susținerii audienței de către Mirabela Călin.

Cert este că și anul acesta atât primarul, Vergil Chițac cât și administratorul public, Felicia Ovanesian au decis să rămână în beznă în relația cu cetățenii municipiului Constanța.

Comunicarea nu este punctul forte al primarului și din păcate promovează și anul acesta campania ușilor închise.


Din curiozitate am vrut să vedem ce se întâmplă în alte primării din țară și am ales câteva UAT-uri la fel de mari ca și Constanța, cu edili la fel de ocupați, dar care iată, au timp sau putirință să susțină și audiențe cu cetățenii.
 
Exemple pozitive găsiți mai jos:
 

Primar Timișoara, Dominic Fritz

  • Vineri, interval orar 11.00-13.00

Primar Cluj-Napoca, Emil Boc

  • Miercuri, ora 13:00

Primar Oradea, Florin Birta

  • Luni de la ora 9.00

Primar Sibiu, Astrid Cora Fodor

  • Din cauza contextului epidemic actual, vă rugăm să transmiteți petițiile și sesizările dumneavoastră în scris, în format electronic pe pms@sibiu.ro sau tipărit, prin depunerea la Centrul pentru Informații Cetățeni.

 
Primar Iași, Mihai Chirica

  • Joi de la ora 9.00

Primar Baia Mare, Cătălin Cherecheș

  • Luni și Vineri de la 12.00 – 14.00

Primar Brașov, Allen Coliban

  • Audiențele se programeaza prin fax sau email

Primar Alba Iulia, Gabriel Codru Pleşa

  • Luni, Miercuri orele 14.00 – 16.00

Primar București, Nicușor Dan

  • Luni de la ora 12.00. Înscrierile se fac la Compartimentul Audiențe, Bulevardul Regina Elisabeta nr.47, sector 5.

Primar Hunedoara, Dan Bobouțanu

  • Miercuri ora 09.00

    Primăria Ploiești are implementat un sistem de petiție online, care poate avea ca destinatar: primarul, viceprimarul, administrator public și secretarul primăriei.

 

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 

Citește și:

#Constanțaajută. Familiile din blocul mistuit de flăcări au nevoie de sprijinul comunității!

Taxa pe prostie!
 
Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?

Comentarii