Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:12 05 10 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Pompierii din cadrul Detașamentului Special Cernavodă vor primi echipamente de protecție (DOCUMENTE)

ro

05 Oct, 2025 12:03 191 Marime text
Foto cu rol ilustrativ

Societatea Națională Nuclearelectrica SA, în postura de autoritate contractantă, anunță organizarea unei licitații pentru echipamente de protecție în data de 10 octombrie 2025.
 
Valoarea estimată a contractului este de 1.656.400 lei.
 
Echipamentele de protecție sunt destinate pompierilor militari din cadrul detașamentului special de pompieri Cernavodă și pentru membrii echipei de răspuns, lucrători în cadrul CNE Cernavodă, și vor fi utilizate în cadrul intervențiilor.
 
Potrivit caietului de sarcini, achiziția este motivată de cerințele legale care decurg din: Legea 319/2006 a securității și sănătății în muncă, Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006 aprobate prin Hotărârea nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006, Hotărârea nr. 1048/2006 privind cerinţele minime de securitate și sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecție la locul de muncă și Hotărârea nr. 305/2017 privind stabilirea unor măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/425 al Parlamentului European şi a Consiliului din 9 martie 2016 privind echipamentele individuale de protecție și de abrogare a Directivei 89/686/CEE a Consiliului, precum și din obligațiile ce revin SNN prin Memorandumul „Cooperarea și schimbul de informații între SN Nuclearelectrica SA (“SNN”) și Departamentul pentru Situații de Urgență din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, prin Inspectoratul General pentru Situații de Urgență, în vederea îndeplinirii standardelor de securitate fizică a amplasamentului CNE Cernavoda” nr. 184/06.01.2021.
 
Echipamentele individuale de protecție împotriva pericolelor utilizate de Detașamentul Special de Pompieri Cernavodă și echipele de răspuns la urgență ale CNE Cernavodă în cazul intervenției la incendii, exerciții de intervenție la urgență sunt asigurate în momentul actual din stocuri proprii pentru consum previzionate prin contracte de furnizare produse încheiate în anii anteriori. Deoarece toate aceste contracte au fost finalizate, iar stocurile actuale asigură consumurile curente pentru o perioada limitată, se impune încheierea unor noi contracte de furnizare echipament individual de protecție în perioada următoare.
 
Furnizarea produselor are ca obiectiv general asigurarea securității personalului din echipele de răspuns la urgență ale CNE Cernavodă și pompierilor Detașamentului Special de Pompieri Cernavodă în timpul intervențiilor pentru stingerea incendiilor și menținerea sănătății și a capabilității de intervenție a acestora.
 
Produsele ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini sunt:
  • Cască pompier tip B echipată cu lanternă LED antiex: 100 buc
  • Costum de intervenție pentru pompieri: 100 buc
  • Încălțăminte de protecție pentru pompieri: 100 buc
  • Mănuși de intervenție pentru pompieri: 200 buc
 

Livrarea produselor se va face în termen de maxim 30 de zile de la data semnării contractului de ambele părți.
 
Perioada de garanție solicitată pentru toate produsele este minim 12 luni în condiţiile utilizării conform instrucţiunilor de folosire şi întreţinere și 36 luni în condiții de depozitare conform prescripțiilor producătorului.
 
Persoanele cu funcții de decizie din cadrul entității contractante sunt următoarele:
Romeo Urjan- Director CNE Cernavoda
Laurenţiu Coca - Director Directia de Productie
Adrian Dan Dugaiasu – Director Economic
Sibel Chespi – Inlocuitor de drept Director Economic

Carmen Mihaela Frunză – Inlocuitor de drept Director Directia Economica
Georgeta Ionescu – Sef Serviciu Financiar, inlocuitor Director Economic
Valentina Iordan – viza CFP; Claudia Patrasc – viza CFP
Cristian Ion Predescu– Inginer Sef DPSA
Luminita Livadaru – Sef Serviciu Achizitii Produse
Dana Corina Moldoveanu– Ing. Specialist Serviciul Achizitii Produse, inlocuitor Sef SAP
Nicoleta Rizea - inlocuitor Sef SAP; Carmen Mihaela Costea - inlocuitor Sef SAP
Milica Răduţă– Sef Birou Juridic si Contencios
Dana Lavinia Vladu-Dinu - Consilier Juridic Specialist, inlocuitor Sef Birou Juridic si Contencios
Alexandru Nedelcu – Ing Sef Radioprotectie, SM & PSI
Marius Radu – Sef Serv. SM& PSI
Gabriel Livadaru – Inlocuitor Sef Serv. SM&PSI
Persoane implicate în avizarea / aprobarea Caietului de sarcini:
Alexandru Nedelcu – Ing Sef Radioprotectie, SM & PSI
Marius Radu – Sef Serv. SM& PSI ; Gabriel Livadaru – Inlocuitor Sef Serv. SM&PSI.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
Citește și:
Știri ConstanțaNuclearelectrica și J.P. Morgan semnează contractele de finanțare pentru proiectele CNE Cernavodă
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii