Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
06:37 24 10 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Parcul auto al Aeroportului Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa, completat. Cât costă achiziţia (document)

ro

26 Sep, 2018 00:00 335 Marime text
Societatea Naţională Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa SA intenţionează să completeze flota de automobile din dotare, prin achiziţia unui autoturism, a unei autoutilitare şi a trei microbuze.
 
În acest sens, se anunţă organizarea şi desfăşurarea unei licitaţii pentru atribuirea contractului „Furnizare autovehicule pe loturi: lot 1 - furnizare autoturism (o bucată), lot 2 - furnizare autoutilitară (o bucată), lot 3 - furnizare microbuz (trei bucăţi), în valoare estimată de 791.847 de lei.
 
Societăţile interesate de acest contract vor depune ofertele de participare până pe data de 5.10.2018, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi. Cuantumul garanţiei de participare este de 700 de lei pentru lotul 1, 1.369,74 de lei pentru lotul 2, 5.848,73 de lei pentru lotul 3. Ofertanţii vor prezenta lista principalelor livrări de produse efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi.
 
Documentele prin care operatorii economici pot îndeplini cerinţa privind experienţa similară sunt următoarele, fără a se limita la: certificări/procese verbale de recepţie/contracte/părţi din contracte/alte documente ce indică valorile, datele şi beneficiarii produselor furnizate emise sau contrasemnate de către o autoritate sau de clientul beneficiar. De asemenea, ofertanţii vor demonstra experienţa în activităţi având ca obiect furnizarea de produse similare din punctul de vedere al complexităţii cu cea care face obiectul achiziţiei, cum ar fi furnizarea de autovehicule.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de atribuirea procedurii publice, sunt: director general - Bogdan Ionuţ Artagea, director economic - Horia Mihail Acatrinei, director tehnic - Gheorghe Zamani, director dezvoltare - Anca Moldoveanu, director operaţional - Nicuşor Şuţă, director resurse umane şi Juridic - Petronela Şargu Irina, responsabil control financiar preventiv - Simona Liliana Sinorchian, membrii AGA: Mihail-Victor Ionescu - membru AGA, reprezentant MT, Ramona Zena Petcu - membru AGA, reprezentant Consiliul Judeţean Constanţa, Călin Adrian Meteş - membru AGA, reprezentant SC Fondul Proprietatea SA.
 
Responsabili de atribuirea contractului mai sunt şi membrii Consiliul de Administraţie: Radu Razvan-Alexandru - preşedinte CA, Marin Eugen - vicepreşedinte CA, Matichescu Mirela-Florenţa - membru CA, Cheşa Voicu - membru CA, Bota Sanda Andreea - membru CA, Ciordas Florentina - membru CA, Irimia Marian - membru CA.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie. 

Ti-a placut articolul?

Comentarii