Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
01:41 25 06 2022 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Hotărâri luate de Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor AIR CLAIM Constanța

ro

28 May, 2022 21:55 744 Marime text
Air Claim. Foto: PixabayAdunarea Generală Ordinară a Acţionarilor AIR CLAIM - S.A., cu sediul social în municipiul Constanţa ţinută în data de 20.04.2022 începând cu ora 10.00 (ora României), decide asupra punctelor aflate pe agenda AGOA, după cum urmează:

Punctul 1.

Aprobă numirea ui Străuţ Dan-Andrei în calitate de secretar al Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor.

Punctul 2.

Aprobă situaţiile financiare ale exerciţiului financiar 2021, pe baza discuţiilor şi a rapoartelor prezentate de către Consiliul de Administraţie şi auditorul financiar.

Punctul 3.

Aprobă descărcarea de gestiune a Consiliului de Administraţie pentru exerciţiul financiar 2021.

Punctul 4.

Aprobă acoperirea pierderii contabile în cuantum de 43.496 lei, înregistrate în exerciţiul financiar 2021 din profitul exerciţiilor financiare viitoare.

Punctul 5.

Aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pentru exerciţiul financiar 2022.

Punctul 6.

Aprobă data de 09.05.2022 ca dată de înregistrare (06.05.2022 ca ex-date) pentru identificarea acţionarilor asupra cărora se vor răsfrânge efectele hotărârilor adoptate de către AGOA, în conformitate cu prevederile art. 87 din. Legea nr. 24/2017 privind emitenţii de instrumente financiare şi operaţiuni de piaţă.

Punctul 7.

Aprobă politica de remunerare în conformitate cu Art. 106 şi 107 din Legea nr. 24/2017 republicată după cum urmează: Mandatul administratorilor şi directorului general al Societăţii va fi neremunerat.

Punctul. 8.

Aprobă împuternicirea Preşedintelui Consiliului de Administraţie pentru a semna în numele şi pe seama Societăţii orice documente, şi pentru a da orice declaraţii necesare în vederea aducerii la îndeplinire a hotărârilor AGOA sau în vederea înregistrării/depunerii la Registrul Comerţului a hotărârilor AGOA, precum şi pentru a îndeplini orice alte formalităţi, precum cele de publicare, inclusiv să achite orice taxe, să solicite şi să primească orice documente/acte emise de Registrul Comerţului şi/sau de orice altă autoritate competentă, precum şi acordarea către acesta a dreptului de a delega unei alte persoane mandatul pentru efectuarea formalităţilor menţionate anterior.
 
Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?

Comentarii