Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
14:32 17 09 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Concurs Naţional Şcolar de Şah "Elisabeta Polihroniade" la Cumpăna. Zeci de copii vor participa

ro

31 May, 2017 17:00 1566 Marime text
Primăria şi Consiliul Local Cumpăna în parteneriat cu Asociaţia Clubului Sportiv "Elisabeta Polihroniade", organizează Concursul Naţional ,Şcolar de Şah "Elisabeta Polihroniade", în comuna Cumpăna, judeţul Constanţa în data de 2 iunie 2017, începând cu ora 09.00 la Centrul Multifuncţional de Asistenţă Socio — Medicală situat pe strada Şoseaua Constanţei nr. 117.

La concurs sunt aşteptaţi 64 de elevi din învăţământul primar, gimnazial şi liceal - echipe mixte, însoţiţi de profesorii de educaţie fizică din cadrul instituţiilor de învăţământ. Elevii au vârste cuprinse intre 6 şi 18 ani, din întreg judeţul Constanţa.

Majoritatea concurenţilor activează in cadrul Palatului Copiilor Constanţa, sunt elevi ai şcolilor Generale nr. 12, 29, 30 din Constanţa dar şi mici sahişti din Năvodari şi Mangalia. La această activitate sunt invitaţi preşedintele Asociaţiei Judeţene de şah, profesor Claudiu Iordache, Vicepreşedintele Asociaţiei Judeţene de şah, profesor Andrei Furcă, inspectorul şcolar pentru educaţie fizică profesor Ciucan Dragoş Octavian din cadrul Inspectoratul Şcolar Judeţean Constanţa, preşedintele Asociaţiei Clubului Sportiv "Elisabeta Polihroniade" Emil — Dănuţ Gabăr şi vicepreşedintele Asociaţiei Clubului Sportiv "Elisabeta Polihroniade" Stelian Azimioară.

Scopul acţiunii este de a conştientiza populaţia şi liderii locali cu privire la beneficiile sportului în general, precum şi acela al atragerii unui număr cât mai mare de persoane la practicarea activităţilor care îmbină timpul liber cu logica şi inteligenţa.

Câştigătorii concursului vor primi din partea organizatorilor, nenumărate premii specifice vârstei participanţilor, care constau în cupe, medalii, diplome şi rechizite cu simbolurile sportului minţii - şahul. 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii