Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
23:53 28 11 2020 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

CN APM Constanța scoate 30 de mii de lei pentru verificări anuale. Despre ce este vorba

ro

08 Oct, 2020 00:00 644 Marime text
  • CN APM Constanța organizează licitație publică pentru verificarea anuală și întreținere a sistemelor pentru evacuarea fumului și gazelor.
 
Compania Națională "Administrația Porturilor Maritime" SA Constanța organizează licitație publică pentru verificare anuală și întreținere sisteme pentru evacuarea fumului și gazelor fierbinți în clădirile Terminal Pasageri și Incinerator.
 

Descrierea contractului

a) Cladire Terminal Pasageri: desfumarea holurilor pentru public se realizează folosind 12 trape de fum acţionate cu fuzibil. Acestea sunt montate pe tâmplăria exterioara la cota +9,07 m după cum urmează: - hol sosiri - 6 buc. (3 pe luminatorul din partea stângă şi 3 pe luminatorul din partea dreaptă) - hol plecări - 6 buc. (3 pe luminatorul din partea stângă şi 3 pe luminatorul din partea dreaptă) b) Clădire Incinerator deşeuri: desfumarea se face folosind 6 trape de fum acţionate cu fuzibil montate la cota +5,10 pe şarpanta clădirii după cum urmează: - camera incinerator - 4 buc.; - spaţiu de depozitare - 2 buc.; Valoarea totala estimata: 30.000 lei, fara TVA, din care - pentru servicii de verificare și întreținere se estimeaza o valoare de 20.000 lei fară TVA; - pentru componenta ce reprezintă contravaloarea pieselor posibil a fi înlocuite în cazul în care pe parcursul activităților de verificare și întreținere se constatată defecțiuni la pieselor instalațiilor, se estimeaza o valoare de 10.000 lei. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este a 3-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. La solicitarile adresate dupa acest termen entitatea contractanta nu va raspunde.

Valoarea totală estimată a contractului este de 30.000 lei.
 

Persoane cu funcții de decizie din cadrul entității contractante

• Consiliu de Administrație: Murgeanu Gabriela, Serban Daniela, Batrinca Ghiorghe; Burlacu Mircea, Naftali Adrian Daniel, Petrascu Elena, Chirila Constantin, • Costel Stanca - Director general, Florin Goidea - Director general adjunct, Daniela Serban- Director economic, Laurentiu Florin Chirila - Director Tehnic, Teodor Patrichi - Director exploatare, Ciprian Hanganu -Director Coordonator, Alexandru Madalin Craciun - Director Comercial, Otilia Ifimov – Sef Departament Achizitii Publice, Pepi Tanase Iulian – Sef Serviciu Juridic şi Contencios, Kiss Laszlo Eduard - Sef Sucursala Energetica Port Constanta, Daniel Niculescu - Sef Sucursala de Servicii Port Constanta, Banias Emil Sorin - Sef Sucursala Nave Tehnice Port Constanta, Moldoveanu Antoniela – Inginer, Bola Laura Valentina- Inginer; • Alti semnatari: Cristian Iliescu – Sef Birou PSI si Situatii de Urgenta, Gamalan Adina - Sef Birou Control Financiar Preventiv, Cristian Albu – Responsabil Achizitie din cadrul Departamentului Achizitii Publice.
 
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 21.10.2020, ora 15:00.
 
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 

Citește și:

CN Admnistrația Porturilor Maritime Constanța pune la bătaie 26.000 de euro pentru modernizarea infrastructurii rutiere din port

Quick Service va întreține sistemului de detecție și stingere din Gara Maritimă

CN APM Constanța cumpără sistem de supraveghere video clădiri (document)

Ti-a placut articolul?

Comentarii