Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
05:25 24 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cine se va ocupa de managementul calităţii la CN APM Constanţa

ro

06 Feb, 2017 00:00 2264 Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CN APMC) doreşte să reînnoiască certificarea sistemului de management al calităţii în conformitate cu prevederile SR EN ISO 9001:2008. Recent, pe site-ul licitatiapublica.ro a fost publicat anunţul privind achiziţia prin cumpărare directă de „Servicii de reînnoire a certificării sistemului de management al calităţii în conformitate cu prevederile SR EN ISO 9001:2008 şi supravegherea acestuia pentru o perioadă de trei ani“. Valoarea estimată a contractului este de 16.200 de lei, fără TVA.
 
Potrivit anunţului publicat, plata pentru prestarea serviciilor se va efectua în termen de 30 de zile de la primirea facturii de la prestator. Preţul ofertat este ferm şi nu poate fi modificat pe parcursul prestării serviciilor. Oferta financiară nu trebuie să depăşească valoarea estimată şi va fi prezentată conform cerinţelor prevăzute în caietul de sarcini.
 
Pentru a putea participa la selecţie, oferta (propunerea tehnică, dovada îndeplinirii cerinţelor privind calificarea şi propunerea financiară) depusă de societatea comercială trebuie să corespundă cerinţelor din caietul de sarcini. Va fi selectată oferta care îndeplineşte cerinţele solicitate prin prezentul anunţ, caietul de sarcini şi care are preţul total, în lei, fără TVA, cel mai scăzut.
 
Operatorii economici interesaţi pot intra în posesia caietului de sarcini prin formularea unei solicitări prin e-mail, la adresa achizitii@constantza-port.ro, sau pe fax, la 0241.619.512, până cel târziu la data de 8.02.2017. Oferta semnată şi ştampilată va fi transmisă pe adresa de e-mail achizitii@constantza-port.ro sau pe fax, la 0241.619.512, până cel târziu la data de 10.02.2017. Ofertantul declarat câştigător va publica ulterior, pe site-ul www.e-licitatie.ro, propunerea tehnică şi oferta financiară, urmând ca achiziţia directă să se finalizeze prin selectarea ofertei din cadrul catalogului electronic din SEAP. Oferta va fi valabilă 60 de zile de la depunerea acesteia. Ofertele depuse după data de 10.02.2017 nu vor fi luate în considerare.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii