Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
10:13 23 01 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cum scapi de kilogramele în plus? 5 carbohidrați care te ajută!

ro

28 Feb, 2014 09:50 1079 Marime text
carbohidrati, slabire, dr oz, sanatatePotrivit celebrului Dr. Oz, există două feluri de carbohidrați: cei buni și cei răi. Orice produs care are la bază făină albă rafinată (pâinea albă, pastele, orezul alb, produsele de patiserie, etc.) întră în categoria carbohidraților răi.
De cealaltă parte, carbohidrații buni se găsesc în cerealele integrale, legume bogate în amidon, leguminoase.
O dietă bogată în legume și carbohidrați buni reduce, pe lângă numărul kilogramelor în plus, și riscul apariției cancerului și diabetului zaharat.
Așadar, dacă vreți să slăbiți sănătos, nu vă feriți să includeți aceste alimente în dieta dumneavoastră!
  1. Mazărea
Doar o jumătate de cană de mazăre reduce senzația de foame. Cum? Substanțele nutritive din mazăre cresc nivelul de leptină, iar aceasta este hormonul care semnalizează la nivelul creierului senzația de foame.
  1. Paste din făină integrală
Un studiu a arătat că un consum zilnic de cereale integrale ajută la pierderea kilogramelor, în special prin arderea grăsimilor de pe abdomen.
  1. Fasolea boabe
Jumătate de cană de fasole boabe fiartă conține 109 calorii, 8 grame de fibre și 20 de grame de carbohidrați. Ideal ar fi să nu o consumați pe cea din conserve.
  1. Quinoa
Această leguminoasă conține toți aminoacizii esențiali și este lipsită de grăsimi saturate. Este ideală pentru că oferă senzația de sațietate de care aveți nevoie într-o cură.
  1. Ovăzul
Fibrele din ovăz sunt solubile și se dizolvă în stomac formând o substantă-gel. Aceasta întârzie pentru mai mult timp senzația de foame. De asemenea, s-a dovedit că  fibrele solubile împiedică depunerea grăsimilor în zona absomenului.

Ti-a placut articolul?

Comentarii