Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:34 04 11 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Angajări Constanța Primăria Lumina angajează. Vezi dacă te încadrezi

ro

04 Nov, 2025 09:30 211 Marime text
Primăria comunei Lumina,județul Constanța, organizează în data de 25 noiembrie2025 (ora 10.00 – proba scrisa) și 27 noiembrie 2025(ora 10.00-proba interviu), concursul de recrutare pentru urmatoarele funcții contractuale de execuție vacante pe durată nedeterminată: 1 post ingrijitor curățenie – Centru Comunitar Integrat.
 
Condiţii generale sunt cele prevăzute de art.15 din H.G. nr. 1336 /2022  cu modificările și completările de art.542 alin.1 si 2 in OUG nr.57/2019 cu modificările si completările ulterioare.
 
 
Condiții specifice privind ocuparea postului

Studii de specialitate sunt studii generale, vechimea in muncă necesară ocuparii postului nu se solicită și este necesară disponibilitate privind programul de lucru. 
 
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:

a)formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
 
De la art.247 la art.252 din CODUL MUNCII din 24 ianuarie 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003) - REPUBLICARE*)

De la capitolul V art.36, 37 si capitolul VI din ANEXĂ:

NORME de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei conform ORDIN nr. 119 din 4 februarie 2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei.


.CAPITOLUL IV:Obligaţiile lucrătorilor din Legea nr. 319 din 14 iulie 2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă,cu modificările si completările.
 
Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi, 40 ore/ săptamâna.

Concursul va avea loc la sediul Primariei comunei Lumina,din str.Mare nr.170.
 
Depunerea dosare de dosare se face în următoarea perioadă: 

Perioada de depunere a dosarelor este 04 noiembrie.2025,  – 17.noiembrie.2025, ora 12.00. Perioada selecție dosare concurs se face in termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

Perioada de contestație se face în termen de cel mult 24 ore de la afișării rezultatului selecției dosarelor, iar perioada de soluționare contestație la selecție  se face în termen de maximum 24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

Relații suplimentare despre continuțul dosarului si a bibliografiei se pot obține: pe site-ul Primăriei : www.primaria-lumina.ro – Secțiunea Resurse Umane; de la sediul instituției  - avizier sau la tel.0241/251828 (int.1001). Persoana de contact: Călin Doinița – Compartiment Resurse Umane.”



Citește și:
Licitații Constanța: Societatea Idna SRL, contract cu Primăria Comunei Lumina! Ce servicii va furniza (DOCUMENT)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii