Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
16:28 22 04 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

RTC - statistic, un angajat din mediul de birouri „consumă” 4,6 instrumente de scris într-o lună

ro

15 Oct, 2013 12:17 1114 Marime text
Clădirile de birouri absorb cantităţi impresionante de produse de birotică şi papetărie cu fiecare comandă lansată la furnizorii de specialitate, una dintre categoriile cu cel mai mare volum fiind cea a instrumentelor de scris. Ştiaţi că, de exemplu, la nivel naţional, consumul mediu de pixuri în spaţiile de birouri este de 4,6 bucăţi per angajat, lunar?

Constatarea a făcută de analiştii RTC Proffice Experience, cel mai mare furnizor de soluţii complete de birou şi outdoors, pe baza recurenţei comenzilor lansate de clienţi, respectiv a informaţiilor culese de la clienţi. RTC Proffice Experience livrează în fiecare lună aproape 100.000 de instrumente de scris (pixuri, roller, marker etc), fiind cel mai mare furnizor în domeniu, din ţara noastră.
„Este un lucru normal ca oamenii să folosească aceste instrumente de scris şi să beneficieze de ele, mai ales că sunt extrem de accesibile ca preţ. Am efectuat un sondaj intern care ne-a relevat că disponibilitatea fără oprelişti a instrumentelor de scris constituie un factor de confort mental pentru angajaţii dintr-un birou şi este perceput, alături de accesul la internet, imprimantă, apă sau cafea ca un element stimulant în activitatea zilnică”, a declarat Gabriel Mureşanu, director general RTC Proffice Experience.

Compania este preocupată în permanenţă de confortul clienţilor săi, ajustându-şi oferta atât la cererea curentă cât şi la tendinţele care pot ajuta firmele beneficiare să devină mai performante. Unul dintre indicatorii de confort într-o firmă este consumul de instrumente de scris:
„Cu cât angajaţii unei companii au un confort mental mai mare – provenind inclusiv din lucruri aparent nesemnificative precum instrumentele de scris – cu atât eficienţa şi creativitatea lor creşte. Iar investiţia în această sursă de confort este nesemnificativă pentru client în termeni financiari, dar are un efect major în termeni de productivitate a muncii”, a explicat Gabriel Mureşanu, cel care a preluat în septembrie 2012 conducerea RTC Proffice Experience.
Pe de altă parte, ca şi tendinţă generală, se manifestă mutarea centrului de interes al clienţilor dinspre cele mai ieftine posibil pixuri către instrumente de scris de calitate, al căror preţ nu este semnificativ mai mare. Pe această tendinţă, RTC Proffice Experience a înregistrat o creştere de 55% pe segmentul instrumente de scris premium şi high-end în primele nouă luni ale anului, datorită acestei tendinţe a clienţilor de a se reorienta către mărci de calitate, precum Edding sau Senator. Din acest motiv gama produselor de brand Senator si Edding, mărci exclusive RTC, s-a triplat începând din toamna acestui an.
RTC şi-a extins gama de produse livrabile de la papetărie la produse ce pot acoperi toate activităţile de suport ale unei activităţi de tip office şi aici includem: curăţenia birourilor (produse şi echipamente de curăţenie şi igienă), confortul angajaţilor şi protocol (cafea, apă, sucuri, electrocasnice de birou), protecţia muncii (echipamente de protecţia muncii), articole promoţionale şi multe altele.
Cu o echipă puternică, un portofoliu de produse mărit şi evidenţiat în noul catalog recent lansat, RTC Proffice Experience revine în atenţia mediului de afaceri cu un suflu nou şi o ofertă foarte atractivă.
 
 
RTC este cea mai mare companie de import şi distribuţie de produse necesare pentru birou şi locul de  muncă, ce furnizează o soluţie completă pentru firmele şi lanţurile de retail din România: papetarie, birotică, mobilier, curăţenie, protocol, administrative, protecţia muncii, şcolare, articole promoţionale, , cu o experienţă de peste 20 de ani.
RTC Proffice Experience a fost preluată în 2011 de fondul de investiţii suedez ORESA Ventures, un fond activ din 1997 atât în Europa Centrala şi de Est, cât şi în ţară.
ORESA Ventures are o experienţă semnificativă în investiţii private pe piaţa românească. În ultimii 14 ani a realizat preluări de succes, câteva dintre ele deja revândute, iar altele încă în dezvoltare de portofoliu: Fabryo, Kiwi Finance, Medicover, Synevo, La Fântana, Flanco, Credisson, Motoractive, Brewery Holding.

Ti-a placut articolul?

Comentarii