Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:51 01 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Expansiunea TUI TravelCenter continua 34 de agentii deschise sub acest nume

ro

20 Aug, 2012 17:44 1653 Marime text

Expansiunea TUI TravelCenter continua: 34 de agentii deschise sub acest nume

Grupul Eurolines, din care fac parte 14 companii din Romania, Germania si Rep. Moldova, detinatoarea brandului Eurolines si a dreptului exclusiv de folosire a brandului TUI TravelCenter in Romania, prezinta catre public urmatorul raport de activitate pentru primele 6 luni ale anului 2012.

Agentii TUI TravelCenter

In cadrul partenerialului de anul trecut cu TUI Travel PLC, Grupul Eurolines si-a propus ca, in decurs de trei ani, sa ajunga la un numar de 100 de agentii TUI TravelCenter.

Pana in prezent, sub brandul TUI TravelCenter exista 34 de agentii destinate clientului final, doua birouri dedicate clientilor corporate si respectiv revanzatorilor, precum si o agentie on-line.

Numarul punctelor de lucru este in crestere constanta, in ultima luna deschizandu-se trei noi agentii TUI TravelCenter in centre comerciale din Timisoara, Craiova si Bucuresti.

Numarul agentiilor Eurolines se ridica in prezent la 23, de asemenea in crestere prin deschidera in aprilie a agentiei Pitesti Autogara.

Pentru a sumariza, un numar total de 57 de agentii proprii, la care se adauga francizele si cei peste 500 de revanzatori, distribuie produsele celor mai mari tour-operatori romani si internationali, cota produselor TUI fiind in ascensiune.

Grupul Eurolines este prezent si implicat in cele doua sectoare principale de activitate specifice industrieti turistice - incoming si outgoing - prin doua companii specializate.

Danubius Travel, compania detinuta de TUI in Romania si preluata de Grupul Eurolines in septembrie 2011 gestioneaza activitatea de incoming, iar Touring Europabus Romania, prin reteua de agentii TUI TravelCenter si Eurolines, coordoneaza activitatea de outgoing.

Indicatori financiari

Volumul tranzactiilor din sfera activitatii de turism a Grupului Eurolines a crescut semnificativ, cu 104% in primele 6 luni ale anului 2012, fata de primele 6 luni ale anului trecut, numele TUI TravelCenter fiind un atu important.

Per total, Grupul Eurolines a incheiat primele sase luni ale lui 2012 cu o cifră de afaceri de aproximativ 121.7 milioane de lei fata de 82.88 milioane lei inregistrate in primele 6 luni din 2011.

60% din cifra de afaceri a grupului in acesta perioada o reprezinta activitatea companiei TOURING EUROPABUS Romania, firma care detine retelele de agentii de turism Eurolines si TUI TravelCenter.

In perioada ianuarie – iunie 2012, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2011, Touring Europabus Romania a inregistrat urmatoarele cresteri:
     • 18,00% - transport international cu autocarul, operat sub brandul Eurolines Romania;
     • 45,00% - bilete de avion;
     • 116,00% - pachete turistice distribuite prin retelele de agentii TUI TravelCenter si Eurolines;
     Total: 49,00%

Trendul ascendent s-a datorat in primul rand largirii retelei de agentii TUI TravelCenter, aceasta dinamica pastrandu-se si pentru a doua jumatate a anului, pe fondul unei pieti fara salturi spectaculoase.

Cresteri importante de mentionat le-au avut si alte companii din Grup. Astfel, pe langa TOURING EUROPABUS, care a incheiat semestrul 1/2012 cu o crestere de 49% fata de semestrul 1/2011, ne face placere sa mai mentionam urmatoarele companii:
     • NOVA Travel, tour-operatorul Grupului, a incheiat semestrul 1/2012 cu o crestere de 40% fata de semestrul 1/2011.
     • TOURING RENT AUTO, care opereaza in piata sub brandul Payless, a avut o crestere de 34% in semestrul 1/2012 fata de semestrul 1/2011.

In directa legatura cu expansiunea retelei se afla si numarul de angajati ai Grupului, acesta ajungand in iulie 2012 la 425 angajati fata de 383 in 2011.

 

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii