Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:53 28 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Din luna aprilie, Lidl oferă tuturor angajaților săi un pachet de servicii medicale de înaltă calitate

ro

07 Apr, 2014 15:05 1231 Marime text
Bucureşti, 07 aprilie 2014 – Lidl setează noi standarde de muncă pentru angajaţii săi oferind din luna aprilie un pachet privat de servicii medicale în cadrul celor mai bune 470 de clinici din ţară. Astfel, angajaţii Lidl vor avea acces la peste 650 de tipuri de servicii ultramoderne de investigaţii, tratamente medicale şi consultaţii de specialitate.
 
Prin intermediul acestei inițiative, Lidl vine în sprijinul angajaților, facilitându-le acestora accesul la îngrijire medicală privată şi variată, de o calitate ireproșabilă, astfel încât ei să poată avea grijă așa cum se cuvine de starea lor de sănătate.
 
Acest pachet de servicii a fost conceput special pentru toţi cei peste 3800 de angajaţi Lidl, ca un beneficiu suplimentar adăugat eforturilor depuse de companie în crearea unui mediu plăcut de muncă și denotă grija pe care Lidl o are pentru angajații săi. Profitând de acest pachet, aceștia vor avea acces la cele mai bune clinici și spitale din țară și, în consecință, la o gamă mai largă de servicii.
 
Printre avantajele oferite angajaților se numără accesul rapid la un număr de 470 de clinici, spitale și laboratoare private ce oferă peste 650 de servicii de specialitate ce includ consultații, analize sau investigații. Fie că este vorba de tratamente în ambulatoriu sau chiar de monitorizarea sarcinii, angajaților Lidl le este pusă la dispoziție îngrijirea necesară atunci când ei au nevoie de ea.
 
Toate aceste servicii medicale sunt gratuite, iar programările pentru specializări medicale se pot efectua într-un timp extrem de scurt, datorită numărului mare de clinici și spitale disponibile pentru orice nevoie a angajaților Lidl. Aceștia se pot programa pentru consultații sau alte investigații prin intermediul unui serviciu de call center dedicat, unic în România şi apelabil 24 de ore din 24.
 
„Angajații sunt foarte importanți pentru Lidl și, de aceea, la fel de importantă este și sănătatea lor. Îi încurajăm să apeleze cu încredere la serviciile medicale pe care le au acum la dispoziție gratuit și să aibă grijă de sănătatea lor,” a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii