Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:45 28 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Ghindărești cumpără servicii de asistență și de consultanță informatică (DOCUMENT)

ro

05 Jan, 2023 14:15 1237 Marime text
  • În datele oficiale se precizează că denumirea contractului este „pachet informatic APLxPERT format din modulele CO, MF, SA, IT, RA W, BK“.
Comuna Ghindărești achiziționează servicii lunare de asistență și suport pentru mai multe module incluzând contabilitate bugetară, impozite și taxe, registru agricol - varianta Web, dar și altele.
 
Informațiile au fost publicate în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice, unde se precizează că valoarea serviciilor a fost estimată la 26.400 de lei, dar și că primăria a primit o ofertă din partea companiei Sobis Solutions, din Sibiu.
 
În datele oficiale se precizează că denumirea contractului este „pachet informatic APLxPERT format din modulele CO, MF, SA, IT, RA W, BK“.
 
Atribuirea se va face prin cumpărare directă.
 
În descrierea contractului se arată că este vorba despre „servicii lunare de asistență și suport pentru următoarele module din cadrul pachetului informatic APLxPERT: - Contabilitate Bugetară - CO; - Mijloace Fixe - MF; - Personal/Salarizare - SA; - Impozite și Taxe - IT; - Registru Agricol - varianta Web - RA-W; Servicii lunare de salvare date (backup) pentru aplicațiile APLxPERT“.
 
În continuare, autoritatea contractantă a adăugat că „serviciile prestate sunt următoarele: a) Intervenție remote rapidă direct pe serverul beneficiarului și remedierea eventualelor disfuncționalități. b) Intervenția se face pe baza cererilor sosite prin e-mail la adresa suport@sobis.ro, cu timpul de reacție de max. 2 ore de la preluarea cererii între orele 8 -17. c) linie de Suport Central (Hotline: 0269/230039)“.
 
Nu în ultimul rând, se face precizarea că „înainte de ajungerea la termen, contractul va fi prelungit prin act adițional pe o durata de 4 luni, conform Art. 165/HG.395/2016, dacă părțile nu au convenit altfel“.
 
Despre Sobis Solutions SRL
 
Compania Sobis Solutions SRL a fost înființată, potrivit Confidas.ro - consultată pe 5 ianuarie 2022, în 1999 și se ocupă de activități în ferme mixte (cultura vegetală combinată cu creșterea animalelor).
 
Potrivit SEAP, societatea are sediul social în Sibiu, pe strada Dumbrăvii nr. 99A.
 
Confidas.ro arată că asociat unic și administrator al societății este Hans Martin Muller, al cărui nume se leagă de mai multe societăți din Sibiu, în prezent toate fiind radiate.
 
În 2021, societatea a declarat 178 de angajați, profit peste 14,03 milioane de lei și cifra de afaceri a depășit 77,58 de milioane de lei.
 
Conform Confidas.ro, compania Sobis Solutions SRL a încheiat contracte de achiziții publice în valoare totală de 116.620.296,38 de lei, printre autoritățile publice contractante numărându-se Școala Gimnazială Banișa, Școala Gimnazială Nr. 1 Lozna, Școala Gimnazială Nr. 1 Hereclean, Administrația Publică Locală Orașul Popești – Leordeni, Agenția de Dezvoltare Economico Socială a Județului Hunedoara, dar și altele.
 
În Secțiunea Documente puteți consulta anunțul din SEAP.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii