Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:16 29 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria comunei Lumina organizează concursul de recrutare pentru unele funcții contractuale de execuție vacante, pe durata nedeterminată

ro

06 Apr, 2023 09:00 974 Marime text


 Primăria comunei Lumina, județul Constanța,organizează în data de 03 mai 2023(ora 10.00 – proba scrisă) și 05 mai 2023(ora 10.00 - proba interviu), concursul de recrutare pentru următoarele funcții contractuale de execuție vacante pe durata nedeterminată:
1 post asistent medical generalist   - Serviciul Ambulanță Socială
1 post asistent medical generalist – Serviciul Unități de Îngrijire la Domiciliu
Condiţii generale: cele prevăzute de art.15 din H.G. nr. 1336 / 2022  cu modificările și completările de art. 542 alin.1 si 2 în OUG nr. 57/2019 cu modificările și completările ulterioare
Condiţii specifice de participare:
  • disponibilitate privind programul de lucru;
  • nivelul studiilor  și condiții de ocupare a postului: studii de specialitate asistent medical generalist;
  •  certificat de membru OAMGMAMR  și adeverință  pentru participare la concurs emisă de OAMGMAMR în conformitate cu prevederile art. 2 din Hotărârea nr. 35/2015 a președintelui Ordinului Asistenților Medicali Generaliști Moașelor și Asistenților Medicali din România privind eliberarea Certificatului de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști Moașelor și Asistenților medicali din România.
  • vechimea în muncă necesară ocupării postului: vechime minimă de 6 luni.
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
a)formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i)curriculum vitae, model comun european.
 
 
Actele vor fi prezentate și în  original în vederea verificării coformității copiilor cu acestea.
Bibliografie asistent medical generalist

1.BIBLIOGRAFIE 
1.Lucretia Titirca- “Urgențele medico-chirugicale”-Editura medicală 2008
2.Lucretia Titirca – “Tehnici de evaluare și îngrijiri acordate de asistenții medicali: ghid de nursing”- Editura Viața Medicală Românească 2008, volumul I si volumul II
3. Lucretia Titirca – “Îngrijiri speciale acordate pacienților de către asistenții medicali”- Editura Viața Medicală Românească 2008
4.Corneliu Borundel – “Medicina internă pentru cadre medii” – Editura ALL 2009
5.Legea nr 46/2003 privind drepturile pacientului, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 51din 29 ianuarie 2003, cu modificările și completările ulterioare
6. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 785 din 24.11.2008, aprobată prin Legea 53/2014, cu modificările și completările ulterioare.
7.Ordinul Ministrului Sănătății nr. 1226/03 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea  deșeurilor rezultate din activități medicale și a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deșeurile rezultate din activități  medicale, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 855 din 18 decembrie  2012 cu modificările și completările ulterioare
8.Ordinul nr 1.761/14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 822 din 14 septembrie 2021, cu modificările și completările ulterioare.
 
2.Tematica
1. Manualul integral - “Urgențele medico-chirugicale”- Lucretia Titirca -Editura medicală 2008
2. Manualul integral – “Tehnici de evaluare și îngrijiri acordate de asistenții medicali: ghid de nursing” -Lucretia Titirca - Editura Viața Medicală Româneasca 2008, volumul I și volumul II
3. Manualul integral – “Îngrijiri speciale acordate pacienților de către asistenții medicali”- Lucretia Titirca Editura Viața Medicală Românească 2008
4.Manualul integral– “Medicina internă pentru cadre medii” Corneliu Borundel – Editura ALL 2009
5.De la Capitolul I la Capitolul VII din Legea nr 46/2003 privind drepturile pacientului, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr 51din 29 ianuarie 2003, cu modificările și completările ulterioare
6.De la Capitolul I la Capitolul V în Ordonanța de Urgență a Guvernului nr 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist , a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, publicată in Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 785 din 24.112008, aprobată prin Legea 53/2014, cu modificările și completările ulterioare.
7.De la art.1. la art.14 din Ordinul Ministrului Sănătății nr 1226/03 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea  deșeurilor rezultate din activități medicale și a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deșeurile rezultate din activități  medicale, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 855 din 18 decembrie  2012 cu modificările și completările ulterioare
8.De la art.1 la art.9 din Ordinul nr 1.761/14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora , procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 822 din 14 septembrie 2021, cu modificările  și completările ulterioare.
Durata normala a timpului de lucru este de 8 ore/zi, 40 ore/ săptămână.
Concursul va avea loc la sediul Primăriei comunei Lumina, din str.Mare nr.170.
Depunere dosare:
 -perioada de depunere a dosarelor 06 aprilie 2023 – 21 aprilie 2023, ora 14.00
-perioada selecție dosare concurs: în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
-perioada de contestație: în termen de cel mult 24 ore de la afișării rezultatului selecției dosarelor.
-perioada soluționare contestație la selecție: în termen de maximum 24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Relații suplimentare despre conținutul dosarului și a bibliografiei se pot  obtine:
-site-ul Primariei : www.primaria-lumina.ro – Secțiunea Resurse Umane;
- de la sediul instituției  - avizier sau la tel. 0241/251828 (int.1004).
Persoana de contact: Călin Doinița – Compartiment Resurse Umane.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii