Licitații Constanța Autoritatea Navală Română modernizează sistemul de detectare și alarmare la incendiu al sediului central (DOCUMENTE)
Licitații Constanța: Autoritatea Navală Română modernizează sistemul de detectare și alarmare la incendiu
05 Nov, 2025 15:38
ZIUA de Constanta
128
Marime text
128
Marime text

Autoritatea Navală Română a atribuit contractul pentru execuția unui nou sistem de detectare și alarmare la incendiu la sediul central din Constanța. Procedura simplificată, organizată electronic prin SEAP, a fost câștigată de compania Greensoft SRL, valoarea contractului fiind de 684.426,25 RON fără TVA.
Contractul prevede demontarea instalației existente, montarea și punerea în funcțiune a unui sistem certificat conform standardului SREN 54-13 și Normativului P118/3-2015 privind securitatea la incendiu a construcțiilor. Modernizarea este necesară deoarece vechea instalație avea durata de viață depășită, centrala era uzată fizic și moral și a generat numeroase erori de funcționare, necesitând deconectări repetate.
Despre Greensoft SRL
Firma Greensoft SRL din Constanța, a fost înființată la data de 29.10.2004 și are ca obiect principal de activitate codul CAEN 9511 - Repararea calculatoarelor si a echipamentelor periferice.
Cifra de afaceri Greensoft SRL a fost de 3.945.928 lei în anul 2024, cu un profit de 335.776 lei.
Comparativ cu anul anterior, compania a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri cu 26,22%.
Greensoft SRL a raportat 22 de angajați în anul 2024. Asociat și administrator Greensoft SRL este Niculae Bogdan.
Potrivit licitatiapublica.ro, firma Greensoft SRLși-a adjudecat 422 de contracte prin achiziții directe, dintre care 331 la nivelul județului Constanța, iar dintre acestea 64 cu Autoritatea Navală Română.
Între Autoritatea Navală Română (ANR) și Greensoft SRL, în perioada 2020–2025, au fost realizate 64 de achiziții directe, dintre care 62 finalizate și 2 anulate, în valoare totală estimată de aproximativ 261.000 lei. Toate contractele au fost derulate în Constanța, iar obiectul lor principal a vizat servicii și echipamente electrice, lucrări de mentenanță și reparații, precum și sisteme antiincendiu, control acces și componente IT.
Cele mai mici valori au fost pentru materiale sau piese electrice simple (între 40 și 300 lei), iar cele mai mari pentru servicii de întreținere și lucrări complexe (între 20.000 și 39.000 lei).
Cele mai semnificative contracte au fost:
- Servicii de măsurare, verificare, reparare și întreținere instalații electrice – mai multe achiziții de 25.200 RON fiecare (2023, 2024, 2025);
- Servicii de repozitionare cabluri pe pat de cablu metalic – 39.114,06 RON (august 2024);
- Lucrări instalații electrice etaj 11 VTMIS – 23.431 RON (iunie 2023);
- Sistem complet hidranți incendiu – 27.000 RON (decembrie 2022);
- Sistem detectare și alarmare incendiu – 12.000 RON (decembrie 2022).
În anii 2023–2025, frecvența achizițiilor a crescut semnificativ, fiind realizate zeci de lucrări minore de reparații și furnizări de materiale electrice (între 75 și 1.800 RON per achiziție), completate de servicii de mentenanță periodică a instalațiilor și sistemelor antiincendiu (de regulă 6.600 RON fiecare).
Cele două proceduri anulate au fost:o achiziție de reparații instalații electrice (decembrie 2023, 526,50 RON), un switch de rețea (februarie 2021, 1.452 RON).
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Citește și:
Cumpărări directeGreensoft SRL, nou contract la Universitatea Maritimă din Constanța (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi


