Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
06:50 14 04 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Bananele, ajutor de nădejde în lupta cu insomniile

ro

20 Mar, 2021 00:00 1171 Marime text
  • Cojile de banană conține o combinație extraordinară de substanțe care ajută organismul să se relaxeze și să aibă un somn liniștit.
  • De asemenea, cojile de banane sunt un excelent tament împotriva depresiei și anxietății, fiind o sursă naturală de serotonină, substanță  responsabilă pentru starea de bine.
Problemele de somn pot afecta persoane de toate vârstele.
 
 Există un remediu naturist care se folosește de sute de ani, dar ceea ce este uimitor este faptul că ceaiul se face din banană întreagă cu tot cu coajă.
 
Este cel mai eficient mod de a adormi fără a folosi medicamente.
 
Cojile de banană conține o combinație extraordinară de substanțe care ajută organismul să se relaxeze și să aibă un somn liniștit .
 
Astfel, o cană de ceai poate combate insomnia și starea de stres.
 
Coaja de banană conține magneziu- care previne întreruperea somnului și trezirile din timpul nopții,  potasiu- care ajută mușchii și vasele de sânge să se relaxeze și triptofan- un aminoacid folosit frecvent în tratarea tulburărilor de somn, scrie autoarea Mariana Borloveanu în cartea sa intitulată "Leacuri mănăstirești".
 
De asemenea, cojile de banane sunt un excelent tament împotriva depresiei și anxietății, fiind o sursă naturală de serotonină, substanță  responsabilă pentru starea de bine. Să nu mai vorbim de faptul că sunt foarte bogate în fibre vegetale.
 
Pentru a obține un astfel de remediu, se pune la fiert un litru de apă plată.Între timp, se spală banana cu oțet de mere sau bicarbonat și se taie ambele capete fără a se decoji. Când apa începe să clocotească, se adaugă banana, lăsându-se la fiert timp de 10 minute, după care se scoate, rămânând doar lichidul fierbinte. Se toarnă în cană ceaiul și se adaugă un vârf de cuțit de scorțișoară, lăsându-se să se răcorească alte 10 minute.
 

Se consumă, de preferință, cu o oră înainte de culcare.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii