Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
14:56 19 09 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Se caută o firmă pentru curăţenie la sediul DNA Constanţa. Ce scrie în caietul de sarcini (documente)

ro

04 Apr, 2017 00:00 759 Marime text
Direcţia Naţională Anticorupţie va organiza şi desfăşura o licitaţie pentru atribuirea contractului „Servicii de curăţenie (15 loturi)“, în valoare estimată totală de 1.859.760 de lei (409.224,13 euro). Serviciile vor fi prestate în sediile DNA din Bucureşti, Alba, Bacău, Braşov, Cluj, Constanţa, Galaţi, Iaşi, Mureş, Suceava şi Timiş.
 
Aşa cum reiese din anunţul de participare numărul 174323/01.04.2017, publicat pe licitatiapublica.ro, se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pentru o durată de 48 de luni. Valoarea celui mai mare contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru este următoarea: Lotul 1 - 24.000 de lei, Lotul 2 - 28.620 de lei, Lotul 3 - 38.160 de lei, Lotul 4 - 28.800 de lei, Lotul 5 - 6.360 de lei, Lotul 6 - 30.000 de lei, Lotul 7 - 37.800 de lei, Lotul 8 - 37.200 de lei, Lotul 9 - 33.600 de lei, Lotul 10 - 31.200 de lei, Lotul 11 - 50.400 de lei, Lotul 12 - 33.600 de lei, Lotul 13 - 2.4000 de lei, Lotul 14 - 32.400 de lei, Lotul 15 - 28.800 de lei.
 
Ofertele pot fi depuse până pe 10.05.2017, ora 16.00, urmând ca acestea să fie evaluate până pe 15.06.2017, ora 18.00. Ofertantul are obligaţia de a constitui garanţia de participare în cuantum de 400 de lei pentru Lotul 1, 500 de lei pentru Lotul 2, 700 de lei pentru Lotul 3, 500 de lei pentru Lotul 4, 100 de lei pentru Lotul 5, 600 de lei pentru Lotul 6, 700 de lei pentru Lotul 7, 700 de lei pentru Lotul 8, 600 de lei pentru Lotul 9, 600 de lei pentru Lotul 10, 1.000 de lei pentru Lotul 11, 600 de lei pentru Lotul 12, 400 de lei pentru Lotul 3, 600 de lei pentru Lotul 14 şi 500 de lei pentru Lotul 15.
 
Societăţile ofertante vor mai prezenta lista principalelor prestări de servicii similare efectuate în ultimii trei ani, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de către clientul beneficiar din care să rezulte furnizarea de servicii similare în ultimii trei ani.

Responsabili de atribuirea contractului  

Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante implicate în procedura de achiziţie publică sunt: Marius Constantin Iacob - procuror-şef adjunct, Călin Nistor - procuror-şef adjunct, Constantin Ioan Brîncuş - director, Alina Georgeta Tonigaru - consilier juridic, Viorel Radu Alexandru - şef Serviciu Investiţii, Achiziţii şi Administrativ, Laurenţiu Geamănu - şef Birou Administrativ Întreţinere şi Deservire.
 
Iată obiectele celor 15 loturi: Servicii Curăţenie Serviciul Teritorial Alba, Servicii Curăţenie Serviciul Teritorial Oradea, Servicii curăţenie Serviciul Teritorial Piteşti, Servicii Curăţenie Serviciul Teritorial Ploieşti, Servicii Curăţenie Serviciul Teritorial Suceava, Servicii Curăţenie Serviciul Teritorial Târgu Mureş, Servicii Curăţenie Serviciul Teritorial Timişoara, Servicii Curăţenie Serviciul Teritorial Bacău, Servicii Curăţenie Serviciul Teritorial Braşov, Servicii Curăţenie Serviciul Teritorial Cluj, Servicii Curăţenie Biroul Teritorial Baia Mare, Servicii Curăţenie Serviciul Teritorial Constanţa, Servicii Curăţenie Serviciul Teritorial Craiova, Servicii Curăţenie Serviciul Teritorial Galaţi, Servicii Curăţenie Serviciul Teritorial Iaşi. 

Date din caietul de sarcini 

La Serviciul Teritorial Constanţa, suprafaţa actuală (interioară şi exterioară) ce necesită a fi curăţată şi întreţinută este de aproximativ 350 mp, repartizată după cum urmează: zece birouri, suprafaţă cu destinaţie de birouri - 82 mp mochetă, 197 mp parchet laminat; grupuri sanitare (două cabine WC şi trei lavoare) - 26 mp suprafeţe cu gresie; suprafaţă holuri - 45 mp suprafeţe cu gresie; suprafaţa exterioară ce necesită a fi curăţată şi întreţinută: 0 mp.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie, precum şi caietul de sarcini. 
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii