De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
06:12 24 02 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Se caută firmă pentru modernizarea reţelelor de iluminat de pe platformele de operare din Portul Constanţa şi Midia (document)

ro

01 Feb, 2017 00:00 180 Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CN APMC) achiziţionează în ultima perioadă o serie de servicii prin procedura de cumpărare directă, pe site-ul licitatiapublica.ro fiind publicate mai multe anunţuri în acest sens. Astfel, CN APMC doreşte atribuirea contractului „Servicii de proiectare pentru modernizarea reţelelor de iluminat exterior stradal şi iluminat tehnologic pe platforme de operare în Portul Constanţa şi Midia“. 
 
Serviciile de proiectare în cadrul achiziţiei sunt următoarele:
1. Proiectare „Modernizare reţele electrice exterioare Rădăcina MOL lS - Port Constanţa Sud“ - faza PT+CS+DDE;
2. Proiectare „Modernizare instalaţii electrice exterioare RO-RO - Port Constanţa Sud“ - faza CU+DTAC+PT+CS+DDE;
3. Proiectare „Modernizare instalaţii electrice de iluminat vest incinta 1 A - Port Constanţa Sud“ - faza CU+DTAC+PT+CS+DDE;
4. Proiectare „Modernizare instalaţii electrice de iluminat est incinta IA - Port Constanţa Sud“ - faza CU+DTAC+PT+CS+DDE;
5. Proiectare „Reţea electrică de forţă şi iluminat în sectorul fluvio-maritim danele 97-99, Port Constanţa - Lucrări de modernizare a reţelei electrice destinate racordării barjelor acostate la chei şi de construcţie a reţelei electrice de iluminat în zona danelor 97-99 din Portul Constanţa“ - faza DTAC+PT+CS+DDE.
 
Durata contractului este de 30 de zile. În această perioadă nu este inclus timpul necesar obţinerii certificatelor de urbanism, avizelor şi acordurilor solicitate prin acesta şi a autorizaţiei de construire, acolo unde este cazul. De asemenea, în această perioadă nu sunt incluse duratele necesare pentru avizarea proiectului şi a documentaţiilor aferente acestuia în Comisia CTE a CN APM SA Constanţa.
 
CN APM SA a obţinut deja Certificatul de urbanism nr. 151/25.01.2017 pentru „Reţea electrică de forţă şi iluminat în sectorul fluvio-maritim, danele 97-99, Port Constanţa - Lucrări de modernizare a reţelei electrice destinate racordării barjelor acostate la chei şi de construcţie a reţelei electrice de iluminat în zona danelor 97-99 din Portul Constanţa“, copia acestuia fiind anexată caietului de sarcini.
 
Potrivit anunţului, valoarea estimată a contractului este de 90.000 de lei, fără TVA, oferta financiară fiind prezentată în lei, fără TVA. Serviciile de elaborare a celor cinci proiecte tehnice se consideră încheiate după obţinerea avizelor favorabile pentru fiecare dintre acestea în Comisia CTE a CN APM SA Constanţa. Plata pentru efectuarea serviciilor se va efectua cu ordin de plată în termen de 30 de zile. Garanţia de bună execuţie este de 5% din valoarea contractului.
 
Înaintea efectuării ofertei, se recomandă ofertantului să viziteze amplasamentul, pentru identificarea obiectivului şi observarea condiţiilor concrete de execuţie a serviciilor necesare. Ofertantul va face dovada că îndeplineşte cerinţele minime din caietul de sarcini cu privire la autorizaţie, personal specializat şi experienţă similară, odată cu depunerea propunerii tehnice.
 
Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa sunt: director general - Nicolae Dan Tivilichi; director general adjunct - Marian Tănase; director economic - Daniela Şerban; director coordonator - Ciprian Hanganu; şef Departament Achiziţii Publice - Otilia Ifimov; şef Serviciul Juridic şi Contencios - Tănase Iulian Pepi; şef Sucursală Energetică Port - Viorel Parpală.
 
Participanţii vor prezenta propunerea tehnică care va conţine cerinţele din caietul de sarcini astfel încât să demonstreze corespondenţa propunerii tehnice cu cerinţele formulate în caietul de sarcini. Oferta financiară va fi prezentată conform Anexei 1, ataşată caietului de sarcini. Oferta declarată câştigătoare va fi cea cu preţul cel mai scăzut, care îndeplineşte condiţiile din caietul de sarcini. Preţul ofertat este ferm şi nu poate fi modificat pe parcursul prestării serviciilor. Perioada de valabilitate a ofertelor trebuie să fie de minimum 60 de zile.
 
Potrivit anunţului de pe licitatiapublica.ro, ofertanţii pot intra în posesia caietului de sarcini prin formularea unei solicitări, prin e-mail, la adresa achizitii@constantza-port.ro, sau pe fax, la 0241.61.95.12, până la data de 3.02.2017, ora 15.00. Oferta semnată şi ştampilată va fi transmisă pe adresa de e-mail achizitii@constantza-port.ro sau pe fax, la 0241.61.95.12, până la data de 10.02.2017, ora 16.00. Oferta declarată câştigătoare va fi postată pe www.e-licitatie.ro, achiziţia finalizându-se prin intermediul catalogului electronic din SEAP.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii