Licitații Constanța Două șalupe din dotarea CN APM SA Constanța vor fi reparate. Ce sumă este pusă la bătaie? (DOCUMENT)
Licitații Constanța: Două șalupe din dotarea CN APM SA Constanța vor fi reparate. Ce sumă este pusă la
30 Jul, 2025 13:45
ZIUA de Constanta
258
Marime text



Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime” SA Constanța intenționează să achiziționeze prin licitație publică servicii de reparații ocazionale pentru două din șalupele sale.
Potrivit anunțului de pe platforma Licitațiapublică.ro, obiectul achiziției îl constituie servicii de reparații ocazionale pentru șalupele Sirius 1 și Sirius 2.
Valoarea estimată a contractului este de 222.503 lei.
Informații despre contract
Entitatea contractantă dorește achiziționarea serviciilor de reparații (reparații ocazionale) la instalațiile și componentele din dotarea șalupelor Sirius 1 și Sirius 2, aflate în dotarea CN APM SA Constanța – Sucursala Nave Tehnice Port, ținând cont de o serie de cerințe specifice.
Prin achiziția serviciilor de reparații (reparații ocazionale) la șalupele Sirius 1 și Sirius 2 se va asigura totalitatea serviciilor de natură mecanică, electrică și electronică, necesare a fi executate pentru readucerea acestor șalupe la parametrii optimi de funcționare.
Astfel, în cadrul contractului, prestatorul va realiza cel puțin următoarele operațiuni: efectuarea constatărilor tehnice; emiterea raportului de constatare și a devizului de reparații acceptat de achizitor; efectuarea reparațiilor conform raportului de constatare, care va cuprinde inclusiv piesele de schimb furnizate de prestator și devizul de reparații acceptat de achizitor.
Criteriul de atribuire este „cel mai bun raport calitate - preț”.
Data limita de depunere a ofertelor și licitația vor fi în data de 18 august 2025, ora 15.00.
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
Consiliul de Administrație
Mihai Teodorescu, Elena Vlad, Dan Alexandru Catana, Mihnea-Claudiu Drumea, Constantin Chirilă; Director General – Mihai Teodorescu, Director General Adjunct – Costin Valeriu Avătavului, Director Financiar – Dumitru Nancu, Director Executiv – Maria Mergiu, Șef Departament Investiții – Cristian Mihai Toma, Sef Serviciu Juridic (cu atribuții delegate) – Gabriela Andreea Vasilescu Naiden, Șef Serviciu Achizitii Publice și Gestiune – Hermina Bectemir, Coordonator Sucursala Nave Tehnice – Lucian Roșu.
Alți semnatari
Adrian Stănciuc – Serviciul Bugete și Control Financiar Preventiv, Radu Nicolae – Șef Compartiment Nave Tehnice, Mihai Saricu – Sucursala Nave Tehnice, Ionela Camelia Dănilă – Responsabil Achiziție din Cadrul Serviciului Achiziții Publice și Gestiune.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.
Citește și
Cumpărări Constanța Investiție a Companiei Naționale „Administrația Porturilor Maritime" SA Constanța pentru analize ale apei potabile (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii