Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
12:26 29 04 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Se caută firmă pentru curăţarea echipamentului de transport al CFR. Cât se alocă pentru Constanţa (document)

ro

03 Apr, 2017 00:00 306 Marime text
Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători (SNTFC) CFR Călători SA scoate la licitaţie contractul „Servicii de curăţare a echipamentului de transport (4 loturi)“, în valoare estimată fătă TVA cuprinsă între 980.684 de lei şi 14.101.524 de lei.
 
Contractul constă în salubrizare vagoane de călători la Revizia de vagoane Constanţa, Post revizie vagoane Feteşti, Revizia de vagoane Mangalia, Revizia de vagoane Galaţi, Revizia de vagoane Buzău, Post revizie vagoane Mărăşeşti, Revizia de vagoane Timişoara, Revizia de vagoane Arad (Post revizie vagoane Curtici), Revizia de vagoane Caransebeş (Post revizie vagoane Oraviţa) şi Revizia de vagoane Simeria.
 
Se va încheia un acord-cadru cu un singur operator economic, pe o durată de 18 luni. Cele patru loturi sunt:
- Lotul 1 - salubrizare vagoane de călători la Revizia de vagoane Constanţa, Post revizie vagoane Feteşti, revizia de vagoane Mangalia;
- Lotul 2 - salubrizare vagoane de călători la Revizia de vagoane Galaţi;
- Lotul 3 - salubrizare vagoane de călători la Revizia de vagoane Buzău, Post revizie vagoane Mărăşeşti;
- Lotul 4 - salubrizare vagoane de călători la Revizia de vagoane Timişoara, Revizia vagoane Arad (Post revizie vagoane Curtici), Revizia vagoane Caransebeş (Post revizie vagoane Oraviţa), Revizia de vagoane Simeria.
 
Societăţile interesate de acest contract vor depune ofertele de participare până pe 4 mai, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe 29 mai, ora 18.00. Valoarea garanţiei de participare pentru Lotul 1 este de 40.079 de lei, pentru Lotul 2, 15.256 de lei, pentru Lotul 3 - 15.679 de lei, iar pentru Lotul 4 - 69.999 de lei.
 
Ofertanţii vor prezenta o listă a principalelor prestări de servicii efectuate în ultimii trei ani, conţinând valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Prestările de servicii se confirmă prin prezentarea a cel puţin un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de clientul privat beneficiar.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de atribuirea procedurii publice sunt: Iosif Szentes - director general, Elena Miu - director financiar - contabil, Carmen Popescu - director Logistică şi Achiziţii Publice, Robert Niţă - director Exploatare, Cezar Ionescu - şef Serviciu Exploatare Vagoane, Georgeta Manole - şef Serviciu Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei, Dan Ciprian Habasescu - expert Achiziţii Publice, Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei.

Date despre cele patru loturi

Lotul 1 - salubrizare vagoane de călători la Revizia de vagoane Constanţa, Post revizie vagoane Feteşti, Revizia de vagoane Mangalia - are o valoare estimată de 4.007.976 de lei (880.873,85 de euro).
 
Valoarea Lotului 2 - salubrizare vagoane de călători la Revizia de vagoane Galaţi - este de 1.525.680 de lei (335.314,29 de euro).
 
Pentru Lotul 3 - salubrizare vagoane de călători la Revizia de vagoane Buzău, Post revizie vagoane Mărăşeşti - se va aloca suma de 1.567.920 de lei (344.597,8 euro).
 
Valoarea Lotului 4 - salubrizare vagoane de călători la Revizia de vagoane Timişoara, Revizia vagoane Arad (Post revizie vagoane Curtici), Revizia vagoane Caransebeş (Post revizie vagoane Oraviţa), Revizia de vagoane Simeria - este de 6.999.948 de lei (1.538.450,11 euro).
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii