Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
23:38 28 05 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Licitaţie de peste 34 milioane de lei, la RAEDPP Constanţa Extinderea Campusului Social „Henri Coandă“ continuă. Condiţii dure pentru ofertanţi (document)

ro

08 Sep, 2015 00:00 1398 Marime text
Extinderea Campusului Social „Henri Coandă“ din strada Zmeurei, unul dintre proiectele „de suflet“ ale fostului primar al Constanţei, Radu Mazăre, continuă. În afara celor zece blocuri construite deja, vor mai fi amenajate alte şase, dintre care trei vor fi destinate persoanelor care au fost evacuate din alte imobile, iar celelalte trei vor fi destinate cazurilor sociale.
 
Regia Autonoma Exploatarea Domeniului Public şi Privat (RAEDPP) Constanţa lansează o procedură publică pentru atribuirea contractului „Proiectare - fazele DTAC, PT, DDE şi execuţie lucrări - Construire unităţi locative modulare şi lucrări tehnico-edilitare aferente Campusului Social Henri Coandă, zona II“, în valoare de 34.141.470 de lei fără TVA, la care se adaugă cheltuieli diverse şi neprevăzute de 547.064 de lei fără TVA.
 
Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 20 octombrie, ora 12.00, urmând ca acestea să fie deschise pe 21 octombrie, ora 12.00, la sediul RAEDPP din bulevardul Tomis nr. 101. Cuantumul garanţiei de participare este de 680.900 de lei. Durata contractului este de 17 luni de la data atribuirii. Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 162581 / 05.09.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, obiectul contractului constă în „întocmirea documentaţiei tehnice pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, inclusiv a documentaţiei în vederea obţinerii avizelor (DTAC), elaborarea proiectului tehnic (PT) şi a detaliilor de execuţie (DDE), asistenţă tehnică proiectant pe perioada executării lucrărilor, precum şi executarea lucrărilor aferente obiectivului de investiţie «Construire unităţi locative modulare şi lucrări tehnico-edilitare aferente Campusului Social Henri Coandă, zona II»“.

Ce presupune contractul 

Contractul presupune realizarea următoarelor activităţi: proiectare - fazele DTAC, PT, DDE, asistenţă tehnică proiectant pe perioada executării lucrărilor, execuţie lucrări de construire a zece module/blocuri cu funcţiune de locuire colectivă pe un teren în suprafaţă de 18,822.10 mp. Valoarea estimată totală a achiziţiei este de 34.688.534 de lei fără TVA şi include cuantumul de 2% cu titlu de „diverse şi neprevăzute“.
 
Valoarea estimată a achiziţiei a fost determinată în baza devizului general privind cheltuielile necesare realizării obiectivului de investiţie, elaborat conform HG nr. 28/2008, şi cuprinde următoarele cheltuieli: pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului - 4.142.850 de lei, pentru proiectare şi asistenţă tehnică - 754.070 de lei, pentru investiţia de bază, construcţii şi instalaţii - 22.456.300 de lei, organizare de şantier - 224.560 de lei, alte cheltuieli (comisioane, cote/taxe legale) - 6.563.690 de lei, cheltuieli diverse şi neprevăzute - 547.064 de lei. Rezultă, astfel, o valoare estimată de 34.141.470 de lei fără TVA, la care se adaugă cheltuieli diverse şi neprevăzute de 547.064 de lei fără TVA.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţie de decizie în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ovidiu-Cristian Tănase - preşedinte Consiliu de Administraţie, Sorin-Lucian Ionescu - membru Consiliu de Administraţie, Dan-Liviu Bleau - membru Consiliu de Administraţie, Georgiana Puşcasu - membru Consiliu de Administraţie, Iulia-Mădălina Moţăţăianu - director general, Lăcrămioara-Carmen Bobe - director Direcţia Economică, Caterina Diamandescu - director Direcţia Juridică, Nicolae-Gheorghe Tudorache - director Direcţia Tehnică, Iuliana Dobrin - şef Serviciu Financiar-Contabil, Cristina Casian - şef Birou Contabilitate, Mirela-Eugenia Podac - inginer, Alina Stănilă - inginer, Liliana Şerban - şef Birou Achiziţii, Tatiana Bangal - consilier juridic.

Condiţii pentru ofertanţi

Ofertanţii vor prezenta cifra de afaceri medie globală pe ultimii trei ani (2012, 2013, 2014), care trebuie să fie de 68.000.000 de lei. De asemenea, vor prezenta lista principalelor servicii similare prestate şi duse la bun sfârşit în ultimii trei ani de la data-limita de depunere a ofertei, conţinând valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Din listă trebuie să reiasă că ofertantul a efectuat la nivelul unui contract maximum două contracte servicii similare în valoare cumulată de cel puţin 600.000 de lei fără TVA. La acestea se adaugă şi lista principalelor lucrări similare executate şi duse la bun sfârşit în ultimii cinci ani, din care să rezulte că ofertantul a executat la nivelul unui contract, maximum două contracte, lucrări similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri în valoare cumulată de minimum 26.700.000 de lei fără TVA. Nu în ultimul rând, societăţile interesate de acest contract vor face dovada că au dotarea tehnică necesară îndeplinirii contractului, în corelare cu oferta tehnică prezentată, dar vor oferi şi informaţii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispun. Ofertantul va demonstra că dispune de o echipă formată din specialişti în proiectarea şi execuţia construcţiilor civile, şi anume: un responsabil coordonator proiectare (şef proiect), un arhitect proiectant pentru specialitatea arhitectură, un inginer proiectant, un inginer proiectant pentru specialitatea instalaţii sanitare, termice şi ventilaţie, un inginer proiectant atestat ANRE tip A grad IIIA, un manager proiect, un şef de şantier, un responsabil tehnic cu execuţia (RTE) atestat tehnico-profesional pentru domeniul construcţii civile (I), un responsabil tehnic cu execuţia (RTE) atestat tehnico-profesional pentru domeniul construcţii de drumuri, un responsabil tehnic cu execuţia (RTE) atestat tehnico-profesional pentru domeniul construcţii edilitare şi de gospodărire comunală, un responsabil cu controlul calităţii, un specialist atestat ANRE de tip B grad III pentru execuţie instalaţii electrice conform Ordin ANRE nr. 11/2013.
 
Reamintim că primele zece blocuri ale Campusului Social „Henri Coandă“ au fost construite de Shapir Structures SRL. Societatea a fost administrată de afaceristul israelian Avraham Morgenstern, cercetat sub control judiciar de procurorii Direcţiei Naţionale Anticorupţie alături de fostul primar al Constanţei, Radu Ştefan Mazăre, în Dosarul Campusului Social „Henri Coandă“. Morgenstern este acuzat de dare de mită, Radu Mazăre, de luare de mită şi de fals în declaraţii, iar Alexandru Mazăre, senator al României, este suspectat de complicitate la luare de mită şi fals în declaraţii.
 
În ediţia online a cotidianului ZIUA de Constanţa, puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.

Citeşte şi

Ce au decis consilierii locali referitor la Campusul Social „Henri Coandă“ (documente) 

Shapir Structures SRL: Firma care a construit Campusul Social „Henri Coandă”, un nou termennîn dosarul ptivind insolvența

Ti-a placut articolul?

Comentarii