După două proceduri anulate, CJC reia demersurile de înscriere în Cartea Funciară a clădirii Unităţii de Primire Urgenţe
După două proceduri anulate, CJC reia demersurile de înscriere în Cartea Funciară a clădirii Unităţii de
03 Aug, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
1250
Marime text
Consiliul Judeţean cumpără servicii de actualizare a cadastrului prin înscrierea în Cartea Funciară existentă a imobilului clădire Unitate Primire Urgenţe, cu o suprafaţă construită de aproximativ 320 mp.
Documentaţiile se vor elabora în conformitate cu reglementările legale în vigoare. Prestatorul va preda extrasul de carte funciară actualizat în format letric, planul PAD în format electronic (format Stereo 1970) şi releveele (DWG/DXF) aferente Unităţii de Primire Urgenţe Constanţa, conform menţiunilor din specificaţiile tehnice ataşate prezentei invitaţii de participare.
Durata de execuţie va fi de 90 de zile calendaristice de la data emiterii ordinului de începere a serviciilor. În cazul în care termenele contractuale nu pot fi respectate din cauze neimputabile nici prestatorului, nici achizitorului, durata de execuţie se poate prelungi prin act adiţional cu acordul părţilor.
Pot participa toţi operatorii economici interesaţi, indiferent dacă aceştia deţin sau nu cont în SEAP. Ofertantul va face dovada că este autorizat ANCPI, pentru prestarea serviciilor mai sus solicitate, în conformitate cu reglementările în vigoare. Condiţii de adjudecare: preţul cel mai scăzut, în condiţiile îndeplinirii cerinţelor din prezenta invitaţie şi a cerinţelor solicitate. Termenul-limită de depunere a ofertelor este 8.08.2017. Operatorii economici interesaţi vor transmite ofertele la Registratura CJC, cu scrisoare de înaintare.
Documentaţiile se vor elabora în conformitate cu reglementările legale în vigoare. Prestatorul va preda extrasul de carte funciară actualizat în format letric, planul PAD în format electronic (format Stereo 1970) şi releveele (DWG/DXF) aferente Unităţii de Primire Urgenţe Constanţa, conform menţiunilor din specificaţiile tehnice ataşate prezentei invitaţii de participare.
Durata de execuţie va fi de 90 de zile calendaristice de la data emiterii ordinului de începere a serviciilor. În cazul în care termenele contractuale nu pot fi respectate din cauze neimputabile nici prestatorului, nici achizitorului, durata de execuţie se poate prelungi prin act adiţional cu acordul părţilor.
Pot participa toţi operatorii economici interesaţi, indiferent dacă aceştia deţin sau nu cont în SEAP. Ofertantul va face dovada că este autorizat ANCPI, pentru prestarea serviciilor mai sus solicitate, în conformitate cu reglementările în vigoare. Condiţii de adjudecare: preţul cel mai scăzut, în condiţiile îndeplinirii cerinţelor din prezenta invitaţie şi a cerinţelor solicitate. Termenul-limită de depunere a ofertelor este 8.08.2017. Operatorii economici interesaţi vor transmite ofertele la Registratura CJC, cu scrisoare de înaintare.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii