Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
12:29 18 01 2018 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Barjă încărcată cu păcură, reţinută în Portul Constanţa. Două dosare pe rolul Tribunalului Constanţa. Ce spune avocatul reclamantului (documente)

ro

13 Jan, 2018 00:00 1433 Marime text
Barja DDS-I (IMO 711043), sub pavilion Cipru, a fost reţinută în Portul Constanţa. Proprietate a pârâtei Zollverein Shipping Limited, barja se află, în prezent, în dana 70.
 
Pe data de 9.01.2018, pe rolul Tribunalului Constanţa a fost înregistrat dosarul nr. 125/118/2018, Secţia a II-a Civilă, materia - drept maritim şi fluvial, obiectul - reţinere navă, stadiul procesual - fond. Corplink INC, cu sediul ales la avocat Virgil Niţă, este parte reclamantă, iar Zollverein Shipping Limited şi DDS Limited - pârâţi.
 
În şedinţa din data de 9.01.2018, magistraţii constănţeni au înaintat cererea reclamantului Corplink INC. „Admite cererea formulată de reclamanta Corplink INC în contradictoriu cu pârâţii Zollverein Shipping Limited şi DDS Limited. Dispune reţinerea, în Portul Constanţa, a barjei DDS-I (IMO 711043), sub pavilion Cipru, proprietate a pârâtei Zollverein Shipping Limited, aflată în prezent în dana 70 a Portului Constanţa, până la soluţionarea în fond a cauzei înregistrate pe rolul Tribunalului Constanţa sub nr. 124/118/2018, având ca obiect instituirea sechestrului asigurător asupra aceleiaşi nave. Executorie“, se arată în soluţia judecătorilor Tribunalului Constanţa.
 
De asemenea, la aceeaşi dată, pe rolul Tribunalului Constanţa a fost înregistrat şi dosarul nr. 124/118/2018, Secţia a II-a Civilă, materia - drept maritim şi fluvial, obiectul - sechestru asigurător, stadiul procesual - fond. Corplink INC, cu sediul ales la avocatul Virgil Niţă, este parte reclamantă, iar Zollverein Shipping Limited şi DDS Limited sunt pârâţi. Deocamdată, în acest dosar nu a fost stabilită prima şedinţă a magistraţilor.
 
Contactat telefonic, avocatul Virgil Niţă a explicat, pentru ZIUA de Constanţa: „Clientul meu, Corplink INC, a executat lucrări de reparaţie a barjei. Este vorba desper p creanţă de 255.000 de dolari. Barja este încărcată cu păcură şi se îndrepta spre Serbia. Părţile sunt în negociere şi cred că vor ajunge la o înţelegere cât de curând“.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii