Ziua Dobrogei, 139 ani
14 noiembrie 1878 - 14 noiembrie 2017
01:20 17 10 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Mai multe posturi sunt vacante la Primăria Limanu. Ce condiţii trebuie îndeplinite

ro

26 Apr, 2017 19:11 3372 Marime text
Primăria Limanu scoate la concurs mai multe posturi vacante. Potrivit anunţurilor publicate în Monitorul Oficial, organizează concurs/examen de promovare în funcţia publică vacantă de conducere şef birou în cadrul biroului Poliţiei Locale în data de 24 mai 2017, ora 11.00  - proba scrisă şi 26 mai 2017 ora 11.00 proba interviu.

Pentru a putea participa la concurs candidaţii trebuie să aibă cel puţin doi ani vechimeîn specialitatea studiilor  necesare exercitării funcţiei publice, pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere şef de birou, să fie absolvenţi de masterat sau studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I, să îndeplinească cerinţele specifice prevăzute în fişa postului şi să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentei legi.

Dosarele se vor depune în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial la sediul Primăriei Limanu.

Primăria Limanu mai scoate la concurs alte cinci posturi vacante. Concursul va fi organizat tot în data de 24 mai 2017, ora 11.00  - proba scrisă şi 26 mai 2017 ora 11.00 proba interviu.

Potrivit anunţului publicat în Monitorul Oficial sunt vacante următoarele posturi:
  • Inspector, clasa I, grad profesional superior, birou Taxe şi Impozite locale, executare silită, Arhivă – 1 post;
  • Referent, clasa III, grad profesional asistent, compartiment Asistenţă Socială şi Autoritate Tutelară – 1 post;
  • Referent, clasa III, grad profesional principal, compartiment Asistenţă Socială şi Autoritate Tutelară – 1 post;
  • Inspector, clasa I, grad profesional asistent, birou Buget Finanţe Contabilitate, Investiţii Achiziţii Publice – 1 post;
  • Inspector, clasa I, grad profesional superior, birou Urbanism Cadastru Amenajarea Teritoriului – 1 post;
Pentru a putea participa la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească mai multe condiţii:
Condiţii generale:
  • Să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din legea nr. 188/1999, privind Statutul Funcţionarilor Publici cu modificările şi completările ulterioare;
Condiţii specifice:
Inspector, clasa I, grad profesional superior, birou Taxe şi Impozite locale, executare silită, Arhivă – 1 post;
  • Studii superioare universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul economic;
  • 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
Referent, clasa III, grad profesional asistent, compartiment Asistenţă Socială şi Autoritate Tutelară – 1 post;
  • Studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • 6 luni vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
Referent, clasa III, grad profesional principal, compartiment Asistenţă Socială şi Autoritate Tutelară – 1 post;
  • Studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
Inspector, clasa I, grad profesional asistent, birou Buget Finanţe Contabilitate, Investiţii Achiziţii Publice – 1 post;
  • Studii superioare universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul economic;
  • Un an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
Inspector, clasa I, grad profesional superior, birou Urbanism Cadastru Amenajarea Teritoriului – 1 post;
  • Studii superioare universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul Urbanism Cadastru Amenajarea Teritoriului;
  • 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
Dosarele se vor depune în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial la sediul Primăriei Limanu.  

Primăria Limanu mai scoate la concurs un post temporar de Consilier Juridic, grad asistent, Compartiment Juridic. Concursul va fi organizat tot în data de 24 mai 2017, ora 11.00  - proba scrisă şi 26 mai 2017 ora 11.00 proba interviu.

Pentru a participa la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din legea nr. 188/1999, privind Statutul Funcţionarilor Publici cu modificările şi completările ulterioare, să fie absolvenţi de studii superioare universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul juridic şi minimum un an vechime în specialitatea studiilor.

Dosarele se vor depune în termen de 8 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial la sediul Primăriei Limanu.  Bibliografia este afişată la sediul instituţiei. Date de contact: 0241.858.204
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii