Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
06:08 26 07 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Caravana ”Rabla pentru Periuța Ta” revine Constănțenii primesc gratuit periuțe de dinți noi, în schimbul celor uzate, sâmbătă, 23 mai 2015, de la ora 10.00, în Zona Tomis Mall

ro

23 May, 2015 08:51 503 Marime text
- Pe lângă această acțiune, pe parcursul acestui an, românii beneficiază de consultații stomatologice și detartraje gratuite în cadrul cabinetelor înscrise în campanie; lista este disponibilă pe www.zambesteromania.ro;

- ”Rabla pentru Periuța Ta” și consultațiile stomatologice gratuite fac parte din campania pentru o mai bună sănătate orală Zâmbește România, desfășurată pentru al patrulea an consecutiv;
- Un român folosește, în medie, aceeași periuță de dinți timp de 1,5 ani2, deși medicii stomatologi recomandă schimbarea periuței de dinți o dată la 3 luni. În mediul rural, românii își schimbă periuța o dată la 10 ani.
 
Sâmbătă, 23 mai, caravana “Rabla pentru Periuța Ta” ajunge, pentru al treilea an consecutiv, în Constanța. Începând cu ora 10:00, toți cei care vin în Zona Tomis Mall cu vechea periuță de dinți, la cortul special amenajat, vor primi gratuit în schimbul ei una nouă*, alături de un cupon de reducere de 20% pentru pasta de dinți preferată, la alegere din gamele Sensodyne, Aquafresh sau Paradontax. Cupoanele sunt valabile în rețelele magazinelor Cora și DM și în lanțurile de farmacii Catena, Centrofarm, DONA, HelpNet, SensiBlu, Ropharma (în toate punctele de lucru ale acestora din România), în perioada 16 Mai 2015 – 31 Decembrie 2015. Mai mult, participanții pot aduce și periuțele uzate ale familiei (maxim 3 periuțe) pentru a primi altele noi în schimb.
 
Specialiști în sănătatea orală vor fi prezenți la standul caravanei pentru a oferi sfaturi personalizate celor interesați.
 
Caravana a ajuns până acum în București și Bacău. După Constanța, Caravana ”Rabla pentru Periuța Ta” va ajunge și în alte orașe din țară, pentru a înlocui gratuit periuțele de dinți uzate cu unele noi, astfel:
 
Galați: duminică, 24 mai, zona Casei de Cultură
Timișoara: sâmbătă, 6 iunie, în parcarea Iulius Mall
Alba-Iulia: duminică, 7 iunie, Parcul Unirii
 
Caravana ”Rabla pentru Periuța Ta” se află la a 3-a ediție și face parte din campania educațională ”Zâmbește România”, desfășurată pentru o mai bună sănătate orală, cu susținerea Sensodyne®, Aquafresh® și Parodontax®.
 
Consultații stomatologice gratuite în toată țara
Și în acest an, campania Zâmbește România pune la dispoziția românilor o nouă listă de cabinete stomatologice care oferă consultații si alte servicii gratuite. Cei interesați sunt invitați să intre pe www.zambesteromania.ro, să identifice cabinetul stomatologic cel mai apropiat lor și să se programeze la o consultație gratuită sau un detartraj gratuit. Lista de cabinete de pe site este în permanentă actualizare.
 
Ultimele statistici arată obiceiuri ușor mai optimiste: românii își schimbă periuța de dinți o dată la 1,5 ani, față de 2 ani (datele anterioare)
Inițiativa „Rabla pentru Periuța Ta” promovează obiceiurile corecte de igienă orală, ca răspuns la statisticile îngrijorătoare cu privire la sănătatea dinților românilor.
 
Potrivit celor mai recente studii de piață, care analizează obiceiurile de igienă orală de pe parcursul întregului an 2014 din perspectiva consumului, un român își schimbă periuța de dinți o dată la 1,5 ani, deși medicii stomatologi recomandă schimbarea periuței de dinți o dată la 3 luni. În Europa, 77% dintre germani respectă această regulă și își schimbă periuța cel puțin o dată la 3 luni.
 
La nivel rural, obiceiurile stagnează: românii în continuare își schimbă periuța de dinți numai o dată la 10 ani.
 
Deși cifrele de consum sunt ușor mai optimiste față de anul anterior, aceste rezultate indică în continuare o igienă orală precară a populației şi apar în contextul în care românii recunosc importanţa rutinei de igienă dentară dimineaţa şi seara, declarând că totuși nu își periază dinții de două ori pe zi.1
 
Despre Zâmbește România
Campania Zâmbește România a fost dezvoltată în 2012 de GSK Consumer Healthcare, și brandurile sale Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® și Corega®, cu ajutorul specialiștilor în igiena orală, pentru a facilita accesul la educație şi la prevenţie, în vederea îmbunătăţirii sănătăţii orale în rândul populației din România. Proiectul face parte din Platforma Europeană pentru o Sănătate Orală mai Bună (BOHEP), amplă inițiativă europeană lansată în 2012. Mai multe informații, sfaturi privind sănătatea orală și harta cabinetelor medicilor dentiști disponibile pentru consultații si detartraje gratuite sunt disponibile pe platforma online www.zambesteromania.ro și pe pagina www.facebook.com/zambesteromania.
 
Despre GSK Consumer Healthcare
GSK - unul dintre cele mai mari grupuri farmaceutice din lume, al cărui portofoliu are la baza o substanţială activitate de cercetare şi dezvoltare. GSK se dedică îmbunătăţirii calităţii vieţii oamenilor, ajutându-i să realizeze mai multe, să se simtă mai bine şi să trăiască mai mult. În România, obiectivul nostru este ca, prin tot ceea ce facem, să contribuim la creşterea speranţei de viaţa a românilor şi a calităţii vieţii acestora.
GSK Consumer Healthcare creează prima și cea mai performantă companie de Fast Moving Consumer Healthcare, la baza căreia stau știința și valorile. Compania activează în peste 100 de piețe din întreaga lume și vinde peste 2 miliarde de produse pe an.

În România, GSK Consumer Healthcare face parte din grupul de companii GSK, cu o tradiție  puternică pe piața locală, de peste 25 de ani. Portofoliul său include mărci bine cunoscute precum ParaSinus®, Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax®, Panadol®, Voltaren® si Theraflu®. Compania este un ambasador al igienei orale și inițiatorul proiectului educațional Zâmbește România, care are ca scop atragerea atenției asupra importanței prevenției și igienei orale în România, prin implementarea de acțiuni pe termen scurt și lung.
Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: Raluca Papanicoglu, GMP PR, raluca.papanicoglu@pr.gmp.ro, 0722 896 950
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii