De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
17:46 25 03 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Telekom Romania, prezentă cu două nominalizări în finala competiţiei Global Carrier Awards 2015

ro

17 Sep, 2015 15:35 538 Marime text
Telekom Romania a fost nominalizată la două categorii în finala Global Carrier Awards 2015, organizată de Capacity Magazine, cea mai prestigioasă publicație la nivel global dedicată industriei de telecomunicații wholesale.
 
Astfel, pentru al treilea an consecutiv, divizia Telekom Romania dedicată relațiilor cu operatorii de telecomunicații din țară și din străinătate a fost selectată ca finalistă în cadrul competiţiei la categoria „Cel mai bun operator wholesale din Estul Europei”. De asemenea, performanţele şi dedicarea echipei Telekom Romania sunt recunoscute la nivel global prin nominalizarea companiei la „Cea mai bună echipă de vânzări”, categorie inclusă de organizatori în premieră la această ediție.
 
 „Nominalizarea la cele două categorii este dovada faptului că am realizat cu succes primii paşi în călătoria de transformare către o organizaţie integrată puternică şi că am avut abilitatea de a realiza cu succes sinergiile fix-mobil. Recunoaşterea în industrie am primit-o şi în trecut, iar faptul că anul acesta echipa noastră a fost nominalizată la categoria <<Cea mai bună echipă de vânzări>> este o dovadă în plus că suntem mai puternici, că serviciile noastre convergente sunt la cele mai înalte standarde, atât în regiunea noastră, cât şi la nivel internaţional. Toate acestea ne încurajează să mergem mai departe, iar planurile de expansiune către pieţe precum Africa, Orientul Mijlociu şi CSI (Comunitatea Statelor Independente) reprezintă orizonturi către care ne îndreptăm cu multă încredere şi curaj”, a declarat Dumitru Vlad, Directorul Telekom Romania Wholesale.
 
Juriul a analizat contribuția fiecărei companii înscrise în competiție în ceea ce privește dezvoltarea pieței regionale și globale, pe baza unor criterii principale precum: feedback-ul pozitiv și recomandările din partea celor mai puternici jucători, proiecte și inițiative notabile, dimensiunea afacerii și creșterea organică a acesteia, diversificarea portofoliului de servicii, cât și importanța rolului companiei în regiune, respectiv la nivel global.
 
Aflată la cea de-a 11-a ediție, la Global Carriers Awards 2015 s-au înscris peste 160 de companii din întreaga lume, competiția fiind jurizata de 20 de experți consacrați din industrie, cât și de reprezentanți ai echipei editoriale a publicației.
 
Premiile vor fi anunţate la Capacity Europe in Paris, în cadrul unei ceremonii festive care va avea loc în seara zilei de 3 noiembrie 2015.

***
Despre Telekom Romania
 
Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
 
Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet fix de până la 1Gbps și televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum și conținut de calitate și exclusivități – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolidează poziția Telekom Romania de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C, pentru companiile din România, indiferent de dimensiunea lor.
 
La începutul lunii septembrie 2015, aproximativ 150.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.
 Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții IT&C pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.
 
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii