Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
21:23 11 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

LEICA DG NOCTICRON 42.5mm / F1.2 ASPH Obiectiv cu distanţă focală fixă şi F1.2 pentru portrete la viteză foarte mare şi telephoto mediu

ro

08 Jan, 2014 14:42 565 Marime text
Wiesbaden, Germania (08 ianuarie 2014) – Panasonic prezintă noul obiectiv interschimbabil LEICA DG NOCTICRON 42.5mm / F1.2 ASPH. / POWER O.I.S. (H-NS043), disponibil pentru gama LUMIX G bazată pe sistemul standard Micro Four Thirds (echivalent 35 mm: 85 mm). Numele "NOCTICRON" a fost ales de către Leica Camera AG pentru acest obiectiv deoarece oferă o deschidere remarcabilă a difragmei (F1.2) și încorporează un sistem extrem de performant de stabilizare optică a imaginii (POWER O.I.S).
Distanța focală de 42.5 mm, telephoto mediu, este potrivită pentru portrete având un efect stereoscopic puternic. Alături de deschiderea mare a diafragmei, utilizatorii pot folosi focalizarea soft pentru cadre creative impresionante. Noul obiectiv foloseşte două lentile asferice, una ED (Extra-low dispersion) și a doua UHR (Ultra High Refractive Index) ce suprimă aberaţiile sferice şi distorsiunile. Reflexia este redusă substanţial datorită aplicării pe suprafaţa lentilelor a unui strat cu structură nano, cu index de refracţie extrem de redus. Contrastul și rezoluția sunt garantate de un sistem superior de focalizare, în timp ce noul motor pas cu pas, recent dezvoltat, permite o focalizare mai lină şi mai silenţioasă.
Stabilizatorul optic POWER O.I.S compensează nu doar mişcările rapide cu amplitudine mică, dar și pe cele lente cu amplitudine mare, făcând posibilă captarea unor imagini extrem de clare chiar și în situații de lumină slabă.
• LEICA este marcă înregistrată a Leica Microsystems IR GmbH.
• NOCTICRON este marcă înregistrată a Leica Camera AG.
 
Despre Panasonic
Panasonic Corporation este unul dintre liderii mondiali în domeniul dezvoltării şi producţiei de electronice şi soluţii pentru consumatori în domeniul aplicaţiilor casnice, noncasnice, mobile şi personale. Încă de la fondare în 1918, compania s-a dezvoltat global şi operează peste 500 de companii la nivel mondial, înregistrând vânzări nete pentru anul încheiat la 31 martie 2013, 7.30 trilioane de yeni (68 miliade de €). Compania face eforturi pentru a crea o viaţă mai bună, într-o lume mai bună consumatorilor săi, fiind angajată în a urma noi valori inovative în toate diviziile. Pentru mai multe informaţii despre Panasonic vizitaţi pagina www.panasonic.net.

Ti-a placut articolul?

Comentarii