Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
00:45 14 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Nemţii câştigă peste 1,6 milioane de lei pentru întreţinerea Coridorului IV Paneuropean, tronson Lehliu – Constanţa (document)

ro

15 Aug, 2014 00:00 2523 Marime text
Compania Naţională de Cai Ferate CFR - SA a anunţat câştigătorul contractului „Întreţinere şi reparaţie Coridor IV Paneuropean, tronson Lehliu - Constanţa“, în valoare de 1.612.784 de lei. Acesta este societatea Wiebe România SRL, din Bucureşti.
 
Potrivit anunţului de atribuire nr. 151758 / 24.06.2014, publicat pe SEAP, contractul constă în întreţinereă şi reparaţia coridorului IV Paneuropean, tronson Lehliu - Constanţa. Se vor executa lucrări de înlocuire a materialelor de cale ce prezintă uzuri mecanice apărute în procesul de exploatare în scopul asigurării funcţionării normale, continue şi în condiţii de siguranţă a transportului feroviar. Lucrările vor fi executate pe liniile curente şi directe - fir I şi II 800 de la km 150+700 până la km 224+100.

Despre câştigătorul contactului

Conform Registrului Comerţului, societatea Wiebe România SRL a fost înfiinţată în anul 2003 şi are sediul social în municipiul Bucureşti, strada Frumoasa. Capitalul social subscris al societăţii este de 5.698.925 de lei, integral vărsat, fiind compus din 30.805 părţi sociale, valoarea uneia fiind de 185 de lei. Asociaţii societăţii sunt: Wiebe Holding GmbH & Co KG, cu sediul social în Germania, care deţine o parte socială, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 0.0032%, şi SC Wiebe International GmbH, cu sediul social în Germania, care deţine 30.804 părţi sociale, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 99.9968%. Administratorii societăţii sunt: Daniel Bârsan, născut 1963, în comuna Vereşti, judeţul Suceava, Marco Alpert, născut în anul 1974, în Walsrode, Germania. Societatea se ocupă de executarea lucrărilor de construcţie a căilor ferate de suprafaţă şi subterane.

Lucrările executate

Grupul german H.F. Wiebe a intrat pe piaţa construcţiilor din România în anul 2001, participând, între anii 2001-2004, la reabilitarea primului tronson de cale ferată din România aparţinând Coridorului IV european între Bucureşti şi Câmpina.
Ca urmare a aprecierilor de care a avut parte lucrarea de pe Coridorul IV şi a oportunităţilor deschise de piaţa românească de construcţii, Grupul H.F. Wiebe a hotărât înfiinţarea, la sfârşitul anului 2003, a firmei Wiebe România SRL, ca membră a grupului. Printre contractele câştigate se numără: „Lucrări de întreţinere şi reparaţii Coridor IV Paneuropean, tronson Bucureşti-Câmpina“, „Lucrări de întreţinere şi reparaţii Coridor IV Paneuropean, tronson Lehliu-Constanţa“, „Lucrări în vederea ridicării restricţiilor de viteză de pe raza SCREIR CF Bucureşti - Lot 5“, „Construirea unei căi ferate de legătură pentru voestalpine în Giurgiu“, „Reabilitarea liniilor de cale ferată din rafinăria OMV Petrom - Petrobrazi“, „Lucrări de sudură pe Coridorul Paneuropean IV - Secţiunea Câmpina-Predeal“, „Construcţie fabrică prefabricate din beton autoclavizat XELLA“, „Reabilitare şi modernizare inel de încercare Făurei“, „Reabilitarea CF pentru viteza de 160 km/h a liniei Bucureşti - Constanţa, componentă a Coridorului IV Paneuropean“, „Reabilitare pe Coridorul IV Paneuropean - Staţia Chitila“, „Reabilitarea şi modernizarea clădirilor din staţia de cale ferată Craiova“, „Terasament de cale ferată pe linia Ploieşti Vest - Târgovişte “, „Punere în siguranţă pod de cale ferată pe linia Ploieşi Sud - Buzău km 67+399“, „Lucrări de terasamente pe râul Argeş“, „Podul de cale ferată de la Teis, pe râul Ialomiţa“, „Reabilitare linii de tramvai în Bucureşti“, „Construcţie linie nouă de cale ferată Atena - Corint (Grecia) pe tronsonul SKA - Kiato“.

Ti-a placut articolul?

Comentarii