Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
03:05 11 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Turisti inselati

ro

04 Dec, 2002 00:00 850 Marime text

Contractul incheiat cu o agentie pentru un sejur trebuie verificat cu atentie

Agentia este obligata sa furnizeze in scris informatii referitoare la locul de petrecere a sejurului * Contractul incheiat intre cele doua parti trebuie sa contina obligatoriu o serie de date * In toate cazurile, agentia are obligatia sa inmaneze beneficiarului un exemplar de contract * Pentru orice eventualitate, turistul are dreptul sa verifice telefonic daca exista unitatea de cazare unde urmeaza sa isi petreaca vacanta si ce conditii ofera aceasta

Deoarece aproape nu mai exista domeniu in care sa nu se faca fraude sau contracte din care sa nu iasa cineva pagubit, Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OPC) Constanta doreste sa atraga atentia asupra contractului dintre turisti si agentia care intermediaza excursia. Inaintea incheierii unui contract intre cele doua parti, agentia este obligata sa furnizeze in scris informatii referitoare la localitatea de destinatie, ruta de parcurs, mijloacele de transport utilizate, caracteristicile si categoria acestora, tipul unitatilor de cazare, informatii generale privind regimul pasapoartelor, al vizelor si al asigurarilor de sanatate, cuantumul avansurilor si termenul pentru efectuarea restului de plata. Contractul incheiat intre cele doua parti trebuie sa contina obligatoriu destinatia sau destinatiile de calatorie, datele de sosire si plecare, durata sejurului, mijloacele de transport utilizate, datele si orele de plecare si sosire, ruta, serviciile de masa furnizate, vizite, excursii sau alte servicii incluse in pretul pachetului de servicii, pretul acestuia, termenele si modalitatea de plata, conditiile de modificare a contractului, posibilitatea de transfer al acestuia unei terte persoane, modificarile pe care agentia le poate aduce serviciilor, posibilitatile de reziliere, obligatiile agentiei in cazul anularii excursiei sau al neasigurarii unor servicii cumparate, raspunderea agentiei si despagubirea turistului in cazul nerespectarii clauzelor contractuale. In toate cazurile, agentia are obligatia sa inmaneze beneficiarului un exemplar de contract. Pentru a se evita situatiile in care turistii sunt pacaliti de unele agentii de turism, se atrage atentia asupra faptului ca, inainte de a fi semnat, contractul trebuie verificat atent. De asemenea, pentru orice eventualitate, turistul are dreptul sa verifice telefonic daca exista unitatea de cazare unde urmeaza sa isi petreaca vacanta si ce conditii ofera aceasta.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii