Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
02:12 13 12 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Mironescu, afară din schemă Ce obiective şi-a propus noua echipă de la CERONAV (Galerie foto)

ro

12 Jul, 2012 01:00 3378 Marime text

ceronav.jpgOvidiu Cupşa, directorul general al Centrului Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale - CERONAV a prezentat, ieri, noua echipă managerială alături de care va lucra.

Trebuie să facem precizarea că echipa de conducere a acestei instituţii nu mai fusese schimbată de şapte ani, iar interimatul funcţiei de director general a fost deţinut de Dorel Popa. Aşadar, noua echipă este compusă din: Ciprian Plăcintă - director de Dezvoltare, Claudia Gheorghe - director economic, Mihai Andrei - director de Studii şi Dan Pisică Muşat - director comercial. „Instituţia are un consiliu de conducere, care a accepta propunerile făcute de mine. Iar eu am propus specialişti, care sunt şi colegii mei de partid, de la PNL Constanţa", a declarat Ovidiu Cupşa. Potrivit acestuia, în urma reorganizării instituţiei, Laurenţiu Mironescu, care ocupa funcţia de director al Direcţiei Coordonare Programe, a rămas fără post. „Îi vom căuta un post corespunzător pregătirii lui profesionale", a ţinut să precizeze noul director general al CERONAV. Prezentând obiectivele pe care şi le-a propus, Ovidiu Cupşa a subliniat că CERONAV se va transforma într-o companie naţională. „Trebuie să transformăm instituţia într-o companie naţională. Acest lucru ne va aduce mai multe avantaje. În primul rând, vom putea face angajări. În prezent, avem nevoie de 95 de experţi, dar lucrăm cu 45. În organigramă avem 171 de salariaţi, însă lucrăm cu 120", a ţinut să spună noul director al CERONAV. Noua echipă a CERONAV şi-a propus realizarea a cinci puncte: reorganizarea administrativă, strategie de comunicare şi creşterea competitivităţii, dezvoltarea competenţelor proprii, eliminarea punctelor slabe identificate, precum şi realizarea unei strategii pe termen lung. „Ne dorim îmbunătăţirea programelor şi adaptarea lor la cerinţele internaţionale, în special pentru cursurile specifice şi opţionale, flexibilitate în organizarea unor programe de formare la cerere, dar şi formarea la bordul navelor. De asemenea, vom crea un program de formare postuniversitară de scurtă durată, traducerea programelor analitice şi creşterea competenţelor personalului didactic, crearea unei edituri pentru realizarea suporturilor de curs, precum şi crearea unei săli multimedia şi a unei biblioteci virtuale", a mai adăugat Ovidiu Cupşa. Analizând punctele slabe pe care le-a identificat, noul director a menţionat că trebuie rezolvată situaţia juridică patrimonială şi ameliorat mediul de lucru pentru angajaţi. „Urmează să majorăm salariile angajaţilor, să înfiinţăm o zonă unde se va mânca, o zonă de agrement şi recreere, să dezvoltăm facilităţi pentru cursanţi. De asemenea, urmează să implementăm managementul integrat în întreaga instituţie, să rezolvăm cu arhivarea electronică a documentelor şi să construim un sediu nou pentru formarea personalului fluvial la Galaţi", a conchis Ovidiu Cupşa.

Ti-a placut articolul?

Comentarii