Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
03:49 24 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitaţie pentru execuţia lucrărilor Detalii despre cum va arăta parcarea multietajată din Mamaia

ro

11 Oct, 2013 00:00 5829 Marime text
Primăria Municipiului Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unui proceduri de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Achiziţia execuţiei lucrărilor aferente obiectivului de investiţii Construire parcare multietajată P+7E+T, în staţiunea Mamaia, zona Cazino-Albatros".

Scopul prezentei achiziţii îl reprezintă execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţie „Parcare multietajată P+7E+T, în staţiunea Mamaia, Zona Cazino-Albatros”, respectiv infrastructura radier general pozat pe un strat de beton de egalizare, pereţi structurali şi stâlpi cu secţiuni diferite în plan, clădire în formă triunghiulara cu un sistem structural dual, pereţi structurali şi stâlpi rigidizaţi prin planşee din beton armat, lucrări de drumuri, platforme, reţea de alimentare cu energie electrică – instalaţii electrice, amenajare teren şi protecţia mediului, branşament apă şi racord canalizare menajeră/pluvială, ventilaţii, instalaţii de incendiu. Având în vedere prevederile art. 6 din Legea nr. 597/2001 privind unele măsuri de protecţie şi autorizare a construcţiilor în zona de coastă a Mării Negre, termenul efectiv de execuţie a lucrărilor este de 10 luni, în interiorul duratei contractului care este de 14 luni.

Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 25 octombrie, ora 10.00,urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Valoare estimată a contractului este de 17.946.041 lei fără TVA,  respectiv: amenajarea terenului - 53.610 lei fără TVA, amenajări pentru protecţia mediului - 40.207 lei fără TVA, cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului-  241.358 lei fără TVA, cheltuieli pentru investiţia de bază - 16.944.852 lei fără TVA, organizarea de şantier - 254.173 lei fără TVA, cheltuieli diverse şi neprevăzute  - 411.841 lei fără TVA. Cuantumul garanţiei de participare este de 350.684 lei.

Cine sunt responsabili de organizarea procedurii de de achiziţii

Persoanele responsabile de organizarea şi desfăşurarea licitaţiei sunt: Radu Mazăre - primar, Decebal Făgădău - viceprimar, Gabriel Stan - viceprimar, Marcela Enache - secretar municipiu, Constantin Racu - director executiv, Dinescu Fulvia – director executiv adjunct, Merlă Viorica Ani – director executiv, Stan Mihaela – director executiv adjunct, Pilat Ionel - director executiv, Tănase Luiza Elena - arhitect şef, Dospinescu Daniela Ramona - director executiv,Nanu Daniela – director executiv adjunct, Frigioiu Marcela- director executiv, Gheorghe Georgeta – director executiv adjunct, Babuş Constantin - director executiv, Pripişi Ionuţ – director executiv adjunct, Traşcă Aurora - director executiv, Gheondea Doina – director executiv adjunct, Munteanu Petrică - director executiv, Velica Ecaterina – director executiv adjunct, Popescu Carmina - şef Serviciu, Andruşca Maria Carmen – şef serviciu, Baltag Dan – şef serviciu, Bardaşu Octavia - şef serviciu, Bratu Felix – şef birou, Bratu Daniel - director executiv adjunct, Constantin Nicoleta - şef serviciu, Coman Gheorghe - şef serviciu, Crăciun Ana Rodica - şef serviciu, Dumitru Ionuţ - şef serviciu, Dudaş Dezideriu - şef serviciu, Dobre Oana - şef serviciu, Drecşan Daniela - şef serviciu, Dudaş Camelia - şef serviciu, Petcu Lenuţa – şef serviciu, Ene Sânziana – şef serviciu.

Ce cerinţe trebuie să îndeplinească ofertanţii

Ofertanţii trebuie să aibă o cifră de afaceri pe ultimii trei ani de minim 34.000.000 lei fără TVA. O listă a lucrărilor executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări. Certificările de buna execuţie vor indica beneficiarii, indiferent dacă aceştia sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi vor preciza dacă lucrările au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfârşit.

O listă a lucrărilor executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări. Certificările de buna execuţie vor indica beneficiarii, indiferent dacă aceştia sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi vor preciza dacă lucrările au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfârşit. Ofertanţii vor face dovada executării în ultimii 5 ani, în baza unui contract de lucrări de natură şi complexitatea celor care fac obiectul prezentei achiziţii – (lucrări de construcţii civile/industriale/ parcări supraetajate) în valoare de cel puţin 10.000.000 lei fără TVA.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii