Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
02:53 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Telegraf Mall de 100 milioane euro, la Constanţa

ro

05 Aug, 2011 12:13 1105 Marime text

„Cel mai mare magazin de modă aparţine brandului Peek & Cloppenburg, care vine în premieră pe piaţa constănţeană, spune managerul de proiect Michal Buban, arătând în direcţia unui spaţiu de 2.600 mp, din cadrul Maritimo Shopping Center. Ne aflăm pe coridorul imens al centrului comercial, lat de 21 metri şi înalt de 61 metri, acoperit cu panouri de sticlă, care evidenţiază aspectul „eco" al construcţiei. Pe mijlocul coridorului vor fi plante şi decoraţii bazate pe jocuri de apă şi lumini, dar şi standuri cu diverse produse. În jurul nostru, o echipă de 600 de muncitori lucrează încontinuu, pentru că termenul limită se apropie - pe 28 octombrie, Maritimo Shopping Center îşi va deschide porţile şi vrea să devină un magnet pentru cei 600.000 de locuitori ai judeţului Constanţa şi pentru turiştii care vin aici vară de vară. „Concurenţa nu are nicio şansă", spune, zâmbind, Buban, în timp ce ne arată spaţiul de 16.000 mp, achiziţionat de hypermarketul Auchan, care nu va fi doar un simplu chiriaş. „Avem 2.200 de locuri de parcare, dintre care 1.000 în subteran, şi retaileri de primă mână, aflaţi în premieră la Constanţa şi chiar în România - Peek & Cloppenburg (2.600 mp), Zara (2.200 mp), H & M şi C & A (1.800 mp fiecare) şi New Yorker (1.000 mp), cărora li se adaugă branduri cunoscute ca Hervis, Zoomania, Humanic, New Look şi Massimo Dutti", mai spune reprezentantul Immofinanz.

PROMENADĂ ÎN AER LIBER, ÎN JURUL MALL-ULUI. În total, spaţiile de retail ocupă 50.000 mp, dar asta nu este totul. Maritimo Shopping Center pune accent şi pe oportunităţi de relaxare şi de petrecere a timpului liber. Există zone tematice, luminate natural, înconjurate de plante, în care constănţenii pot sta la taclale cu prietenii, cum ar fi „food court-ul", cu o capacitate de peste 300 de locuri pe scaune. Vor fi săli de fitness, un cinematograf cu opt săli (dintre care şi un Imax 3D), o sală de squash, o scenă în aer liber pentru concerte şi terenuri de fotbal şi baschet. „Atracţia principală este promenada descoperită, care înconjoară complexul. Aici vor funcţiona cafenele şi restaurante, cu mese în aer liber. Cele două faruri dau savoare complexului, amintind de specificul marinăresc al oraşului. De altfel, numele Maritimo a fost ales chiar de constănţeni, în urma unor sondaje efectuate de noi", spune directorul de retail al Immofinanz, Walter Woelfler. El mai aminteşte că, până în prezent, s-au semnat acorduri pentru 85% din suprafaţa disponibilă şi estimează că, până la data inagurării, vor fi închiriate şi deschise peste 90% din spaţii. „Celelalte unităţi comerciale vor deschide până în perioada Paştelui 2012. Interesul mare al retailerilor demonstrează calitatea excelentă a locaţiei şi încrederea firmelor în piaţa constănţeană. În limbaj de specialitate, Maritimo Shopping Center se încadrează în clasa A, cea mai înaltă", mai spune Woefler.

www.telegrafonline.ro

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii