Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
06:50 18 10 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

„Un brand puternic, pornit dintr-o pasiune şi continuat cu perseverenţă şi încredere de sine“

ro

27 Sep, 2014 00:00 2971 Marime text
Absolvent al Grupului Şcolar Industrial de Electrotehnică şi Telecomunicaţii şi al Universităţii Maritime, ambele din Constanța, Răzvan Ovidiu Capinaru este o figură obişnuită a cluburilor din Constanţa. Nu este un puşti care le frecventează din lipsă de ocupaţie, ci face parte din peisaj datorită afacerii pe care o administrează cu succes de mai bine de patru ani.

Ce înseamnă pentru tine şi pentru constănţeni Urban Fever?

Personal, Urban Fever reprezintă pasiunea transformată într-un business, iar pentru constănţeni, sursa cea mai bună de informare şi ajutor în materie de distracţie, monden şi lifestyle.

Care a fost scânteia care te-a convins, în 2010, să porneşti acest fenomen?

Pot să spun că am fost omul potrivit la momentul potrivit. Poate sună a un clişeu, însă mă pot regăsi total în el. Eram în anul II de facultate, frecventam locaţiile mondene din Constanţa şi, din idee în idee, am considerat că este nevoie de un site în care să poţi găsi: poze şi clipuri din cafenele/puburi/cluburi, evenimentele acestora săptămânale, ştiri, mondenităţi şi clipuri noi.

Ce părere ai despre viaţa de noapte din oraşul nostru după ani de zile în care, cu sau fără voia ta, ai frecventat cluburile şi cafenelele?

Cu siguranţă este printre cele mai active din ţară şi nu numai. Am „crescut“ în acelaşi timp, ne-am dezvoltat şi ne-am adaptat cerinţelor şi nevoilor. Mă bucură să văd şi să aud că ne modernizăm ca oraş, încet dar sigur, un „centru vechi“ în care să ni se vadă exact diversitatea şi calitatea vieţii de noapte.

Ce noutăţi ai de gând să incluzi în proiectul pe care îl administrezi?

De câteva luni, ne-am dezvoltat activitatea şi în Bucureşti, a fost o provocare, însă, alături de asociatul meu, Bogdan, l-am propus pe Ionuţ, o persoană de încredere, un prieten, care să se ocupe de partea de PR a Urban Fever Bucureşti.
Este foarte important să ne întrecem pe noi şi să venim cu idei cât mai originale şi unice pentru acest domeniu: clipuri Full HD din locaţiile partenere, poze de cea mai bună calitate, aplicaţie mobilă pentru site şi lista continuă.

Care sunt sfaturile tale pentru tinerii care vor să se impună pe piaţă cu idei inovatoare, aşa cum a fost Urban Fever la început?

Sfatul cel mai important pe care îl pot oferi este SĂ NU RENUNŢE NICIODATĂ. Orice este greu la început, însă, pe parcurs, dacă un lucru este făcut cu pasiune, roadele nu vor întârzia să apară.

Ce planuri de viitor are omul Răzvan Ovidiu Capinaru?

O întrebare grea de final! Planurile sunt de dezvoltare continuă atât pe plan profesional, cât şi pe cel personal. Dacă ne raportăm la Urban Fever, atunci voi spune că vrem să ne extindem naţional, vrem să ajungem un brand puternic, pornit dintr-o pasiune şi continuat cu perseverenţă şi încredere de sine.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • X 30 Nov, 2014 22:33 Era nevoie si de ceva frastrari gen Tom/Dorian. Presupun ca este destul de greu sa constientizezi cum poate sa ia amploare o afacere, partile rele si bune ale acesteia. "Succesuri" sa aveti baieti. Cat despre rautatea gratuita, se spune ca atunci cand cineva te vorbeste de rau, faci ceva bine. Cheers!
  • Tom 06 Oct, 2014 02:14 Cheliosu' asta chiar crede ce zice? Vai steaua ta, Bula! Ai iesit din bomba ai de oras sa vezi ce este in lumea civilizata?
  • Dorian 28 Sep, 2014 02:54 Hai ca o sa te extinzi tu la nivel national:)))