Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:05 23 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Momeala MOL

ro

12 Jan, 2006 00:00 1726 Marime text

Cardul fantoma

Pentru a-si atrage clientii, benzinariile MOL apartinand firmei MOL Romania au infiintat cardul MultiBonus, prin care dupa acumularea de puncte, punctele acumulate se schimba in cadouri * Initial, se acorda un card anonim * Potrivit formularului de inscriere, in termen de 15 zile lucratoare de la completarea acestuia, clientul va primi cardul acasa, pe care il va putea utiliza pentru cumpararea de bunuri din magazinele benzinariilor * Nu mai spunem ca si formularul de primirea cardului este unul de maniera securisto-comunista, din rubrici nefiind uitat absolut nici un element de identificare a clientului * Cumparatorii care au completat astfel de documente in luna octombrie anul trecut nu au primit nici acum documentul electronic prin care sa se dovedeasca punctele acumulate * In tot acest timp, clientul este momit cu astfel de povesti si cumpara benzina cu cateva sute de lei mai scumpa, in speranta ca va putea sa achizitioneze odata si odata un cadou de la benzinariile MOL * Serviciul de relatii clienti spune ca documentele electronice vin cu intarziere din cauza numarului mare de clienti pe care trebuie sa-l trimita la domiciliul solicitantilor

De curand, la cele aproape 140 de statii de alimentare cu carburanti din tara, printre care si cele sapte din Constanta al Companiei MOL Romania a fost implementat un nou program de atragere a clientilor. In acest sens a fost demarat proiectul MultiBonus, la care poate participa orice cumparator, persoana fizica. Modalitatea este una foarte simpla: se completeaza un formular de inscriere, in baza caruia clientul primeste un card anonim, si care potrivit programului, in termen de cel mult 15 zile lucratoare ar trebui fie preschimbat cu un altul. In baza acestuia, cumparatorul ar putea, in baza punctelor acumulate, sa poata cumpara ce doreste de la magazinele din statiile de alimentare respective.Alimenteaza-ti asteptarea!Deviza Companiei este una de-a dreptul atragatoare, numai ca este departe de ceea ce vrea sa spuna, astfel ca expresia "Alimenteaza-ti dorintele", clientul o poate traduce in cum vrea. Spuneam ceva mai devreme ca programul are ca punct de plecare completarea unui formular, cu o sumedenie de rubrici, pe doua pagini, si care te duc cu gandul la practicile comunisto-securiste, pentru ca nu se omite nimic. Desi este destul de complicat, nici un client nu omite nimic, gandindu-se ca daca ar scapa ceva ar putea sa piarda cadoul pe care il poate primi de la benzinaria MOL.Din documentul in cauza, nu lipseste codul personal, numarul de copii, adresa completa si cate si mai cate, si numai completarea acestuia i-ar aduce 30 de puncte, adica exact cat tot atatia litri de benzina cumparati de la benzinaria companiei.In cel mult 15 zile lucratoare, cardul anonim ar trebui sa-i vina acasa clientului, numai ca desi termenul trece, nici gand sa se primeasca documentele electronice, care urmeaza a fi utilizate ca moneda de schimb. Sunt clienti care au completat aceste formulare de la inceputul lunii octombrie si nici acum nu le-au primit acasa pe celelalte, pe baza carora sa poata face cumparaturile.De la Serviciul Relatii Clienti al MOL, ni se spune ca "datorita numarului foarte mare de formulare receptionate exista intarzieri in livrarea cardurilor nominale, iar aceasta situatie se va rezolva la finele lunii ianuarie 2006". Si desigur, ca la orice companie care se respecta, urmeaza scuzele de rigoare "pentru eventuale neplaceri cauzate de intarziere", dar si invitatia de a acumula "puncte de fidelitate in continuare folosind cardul anonim". Si desigur, folosind aceleasi tertipuri de a prinde clientii in plasa care inca mai cumpara benzina cu cateva sute de lei mai mult decat la alte companii similare, in speranta ca vor putea sa achizitioneze odata si odata un cadou de le benzinariile MOL.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii