Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
07:30 19 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Constanța are o nouă organigramă. Se înființează compartimentul dedicat personalului navigant și diasporei iar viceprimarii vor avea consilieri personali

ro

19 Apr, 2021 00:00 4562 Marime text
  • Consiliul local al municipiului Constanța se reunește în ședință ordinară, vineri, 23 aprilie 2021
  • La punctul 46 se află proiectul de hotărâre privind aprobarea organigramei și statului de funcții ale Primăriei municipiului Constanța
  • Noua organigramă are un număr de 808 posturi
  • Comunicarea va fuziona cu relațiile externe, viceprimarii vor avea consilieri personali, se înființează Compartimentul protecție și intervenție asupra patrimoniului, Direcția urbanism își reduce numărul de posturi și se înființează Direcția logistică
  • În subordinea primarului apare compartimentul dedicat pentru personalul navigant și diasporei
Consiliul local al municipiului Constanța se reunește în ședință ordinară, vineri, 23 aprilie 2021, de la ora 09:30. Ședința se va desfășura prin mijloace electronice, printr-o platformă online de videoconferință.

La punctul 46 se află proiectul de hotărâre privind aprobarea organigramei și statului de funcții ale Primăriei municipiului Constanța.
Potrivit proiectului, care poate fi consultat în secțiunea “documente”, noua organigramă are un număr de 808 posturi.
Spre exemplu la compartimentul comunicare, din cele 6 posturi, 4 erau ocupate. Prin noua organigramă au fost desființate două posturi. Totodată, comunicarea va fuziona cu relațiile externe.

O altă noutate în organigramă este înființarea unor posturi de consilieri personali la nivelul cabinetelor viceprimarilor, dar și a Compartimentului protecție și intervenție asupra patrimoniului care va număra 3 funcții publice, respectiv două funcții publice de inspector clasa I gradul superior și o funcție publica de inspector clasa I gradul principal. Compartimentul protecție și intervenție asupra patrimoniului va fi în subordinea arhitectului șef.
Potrivit aceluiași document, Direcția urbanism își reduce numărul de posturi de la 59 la 42.
Și compartimentul juridic contencios se desființează și se înființează Biroul juridic contencios. Primul avea 10 funcții, al doilea va avea 9.
În subordinea primarului apare și un compartiment dedicat pentru personalul navigant și diaspora, iar în Primăria Constanța Direcția logistică, ce va avea în componență 46 de posturi.

Cel de-al doilea proiect de hotărâre care vizează angajații aparatului primăriei se află pe ordinea de zi la poziția nr. 48 și urmărește modificarea anexei nr.1 și nr. 3 H.C.L. nr.417/2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanța și din serviciile publice aflate în subordinea Consiliului local al municipiului Constanța.
Potrivit proiectului, administratorul public al municipiului Constanța va câștiga lunar 16.640 de lei, secretarul general, 14.300 de lei, directorul general, 12.658 de lei,  arhitectul șef, 12.658 de lei, directorul general adjunct -  12.055 de lei, directorul executive - 12.055 de lei, director executiv adjunct - 11.253 de lei, iar consilierii de la cabinetul primar/viceprimar, câte 8.000 de lei.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • Gogu 19 Apr, 2021 09:29 Ce traba are primaria cu personalul navigant? In ce baza legala se ocupa Primaria de personalul navigant? Exista alte autoritati ale Statului care se ocupa de personalul navigant! Adica viceprimarul, care are o firma de crewing vrea sa acapareze piata, sau ce anume se doreste? Si ca sa justifice asta a daugat si denumirea de diaspora la compartimentul nou infiintat?